Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt tilbud på Google Awords og Google Shopping

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære netværk

Jeg har en webshop med salg af fotoplakater. Firmaet giver endnu ikke overskud eller løn, og jeg er derfor i konstant overvejelse om hvor mange penge og til hvilke formål jeg skal investere i foretagenet. Jeg har nu overvejet at lave Google Adwords samt Google Shopping.

Min udfordring er at jeg synes det blive rigtig dyrt at få hjælp hertil og en udfordring at jeg skal binde mig til en aftale i minimum 3 måneder. 

Jeg vil derfor høre om I kender én, et firma eller selv kan give et tilbud på følgende:

1. Google Adwords kampagneopsætning, pris?

2. Optimering/vedligeholdelse af Google kampagner og pris herpå pr. måned?

3. Oprettelse af Google Merchant konto samt oprettelse af Google Shopping kampagne, pris?

4. Vedligehold/optimering af Google Shopping, pris pr. måned.

Jeg sælger plakater (som så mange andre) og derfor er jeg usikker på om det vil have nogen effekt eller om det drukner i alle andre udbydere. Derfor er jeg også interesseret i at få vedligehold og optimering uden bindingsperiode.

Er der nogen der kan hjælpe med at henvise til fornuftige og seriøse firmaer, der gør i dette og som samtidig ikke "flår" mig.

Rigtig god aften

Charlotte/Unikaposters 

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tid er penge, og det er derfor ikke billigt at opsætte Adwords + Shopping.

Når du er så usikker, ville jeg overveje at få nogen til at opsætte Shopping, da det er ret simpelt og for de fleste giver overskud med det samme (ift. annoncekroner).

Ønsker du at prøve det hele, uden at betale ret meget for det, bør du måske overveje selv at give dig i kast med det.

Førstegangsinvesteringen i tid er stor, når tracking, analyse, kampagneoprettelse og Google Shopping feed skal laves.

Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Mezia I/S Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Hos Mezia tager vi os bl.a af Google AdWords, og Google Shopping. 

Skriv mig gerne en mail på sk@mezia.dk, så kan vi tale nærmere. 

Du kan læse mere om Mezia på:

www.mezia.dk

---

Med venlig hilsen

Søren Kaalund

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Morning Train

Tak for svar. Det var pænt af dig. Jeg går pt i overvejelse om netop en blot en opsætning af Shopping for at se hvad det kan give.

Og det er jo også et ganske velmenende og godt råd fra dig, at når man nu ikke har det store markedsføringsbudget at gøre med, kan det være en løsning at gøre det selv. Det forekommer formentlig også jer, der til dagligt sidder med disse ting, som det mest simple i hele verden, og jeg er jo omvendt også ret sikker i min sag i forhold til at hjælpe kandidater med at finde jobs, skrive ansøgninger, CV m.m. Men for mig er Google, SEO, kampagneoprettelse mv på ingen måde simpelt og gennemskueligt, så derfor er jeg desværre skakmat i forhold til selv at gøre det - for hvem skal lære mig det og hvad koster det så? 

De bedste hilsner Charlotte

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Søren Kaalund

Tusind tak for dit svar. Jeg vil lige kigge på din hjemmeside. Jeg har fået 4 bud fra nogle der kan hjælpe mig. Jeg vil kigge på de forskellige bud. Jeg skriver lige hvis jeg har spørgsmål. 

De bedste hilsner Charlotte/Unikaposters

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Unikaposters:

Kære Morning Train

Tak for svar. Det var pænt af dig. Jeg går pt i overvejelse om netop en blot en opsætning af Shopping for at se hvad det kan give.

Og det er jo også et ganske velmenende og godt råd fra dig, at når man nu ikke har det store markedsføringsbudget at gøre med, kan det være en løsning at gøre det selv. Det forekommer formentlig også jer, der til dagligt sidder med disse ting, som det mest simple i hele verden, og jeg er jo omvendt også ret sikker i min sag i forhold til at hjælpe kandidater med at finde jobs, skrive ansøgninger, CV m.m. Men for mig er Google, SEO, kampagneoprettelse mv på ingen måde simpelt og gennemskueligt, så derfor er jeg desværre skakmat i forhold til selv at gøre det - for hvem skal lære mig det og hvad koster det så? 

De bedste hilsner Charlotte

Det er fuldt ud forståeligt.

Jeg håber at du finder en dygtig freelancer eller lignende, som har tid i kalenderen.

Hos os vil et introforløb med Google Shopping gerne ligge på 6-9.000 som udgangspunkt, da tracking, opsætning (med fokus på de specifikke termer / rettelse i feed) og optimering efterfølgende skal være i orden.

Synes du at det er for dyrt, er standardopsætningen Google Shopping dog et af de områder, hvor færre ting kan gå galt, hvis du:
1. Følger en guide.

2. Bruger et gængst CMS (f.eks. magento, prestashop, woocommerce osv).

Derudover er der selvfølgelig noget arbejde med optimeringen, men denne er (i min optik), mindre fatal / risikobetonet, da Google Shopping bruger information fra dine produkter - ikke det du indtaster i systemet (som for begyndere gerne er meget fejlbetonet).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)