Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Euroads mangler cashflow

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Er der nogen af jer der bruger Euroads som også får beskeden om at de mangler cashflow og derfor ikke har kunnet udbetale penge siden maj?

Jeg bliver ved med at blive holdt hen mens de siger de arbejder på at løse cashflow problemer :)

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke fåer besked om at de mangler cashflow, men kan se at de er begyndt at halte efter med generering af kreditnotaer og udbetalinger.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder pænt meget som en kommende konkurs tak for advarsel.

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 05:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået samme besked som Mark i starten af året. Mine penge var et par måneder forsinket.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes altid der har været problemer med Euroads hvilket er grunden til at jeg helt er stoppet med at bruge dem.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så første gang jeg oplever det... Og kan også se at de omsætter for millioner.. Så jeg håber virkeligt at de tager sig sammen og får udbetalt til publishers...

Men ja, set fra deres synspunkt skal de jo forsøge at holde forretningen kørende.. Holde omsætningen kørende.. Men det er jo svært når jeg som publisher ikke vil levere før jeg ser nogle penge..

krydser fingre :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Performance-Parts.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en fremtidig konkurs i mine ører.

Med venlig hilsen,

Mads Jensen - www.Performance-Parts.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jah.. Men altså når man ser på de tal der er tilgængelige, så er det jo en god forretning de laver... Så hvorfor lade den gå konkurs?

Deres kommunikation kunne godt være bedre - Specielt hvis de ønsker at deres publishers skal blive ved med at levere en vare for dem...
Så ja, jeg tror heller ikke helt på det før jeg ser nogle penge...



Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Jah.. Men altså når man ser på de tal der er tilgængelige, så er det jo en god forretning de laver... Så hvorfor lade den gå konkurs?

Du kan sagtens lave million overskud og gå konkurs, fordi du ikke har penge. At tallene viser en god forretning, det er en ting, men hvis deres samarbejdspartnere ikke betaler til tiden eller ikke betaler, så opstår problemet for sådan en service virksomhed. Og det er dræbende.

At de mangler cashflow betyder helt banalt, at de ingen penge har i likvider/stående på kontoen. Så de må have store udeståender, som pt giver alvorlige problemer, og det kan udløse sneboldeffekten, hvor dem der benytter deres service stopper med at genere salg eller leads, som så igen forværrer hele cash flow problemet, og i sidste ende medfører en konkurs...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det giver mening.

Oppe i mit hoved har jeg også sagt farvel til de penge.. Det er sgu ærgerligt, når jeg er alene om virksomheden og de er mange tusinde det drejer sig om :(

Men så er det bare om at komme videre.

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)