Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zendesk vs. Intercom: pros and cons?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg står og skal vælge nyt chatmodul til mit firmas platform. Jeg har mange kollegaer fra iværksættermiljøet, der bruger Intercom og har læst en del om Zendesk, men hvad anbefaler I, man bruger? Og hvad er fordelene og ulemperne ved to nævnte firmaer?

Håber I kan hjælpe mig. 

På forhånd tusind tak :) !

Mvh
Sebastian Løvgreen

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Performance-Parts.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været igennem stort set alle Chat services på nettet, og er endt på Tawk.to - som jeg har valgt som det bedste system, til mine behov. Tjek det ud Smile

Med venlig hilsen,

Mads Jensen - www.Performance-Parts.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Ville nok som udgangspunkt anbefale Zendesk, men mest pga. prisen. Intercom virker på mig voldsomt dyrt.

Men jeg vil også gerne lige slå et slag for https://resend.io/ - det er dansk udviklet chat-system som også kan nogle smarte ting med email-automation osv. Jeg har ikke selv noget med systemet at gøre men udviklerne bag det er meget imødekommende - og ja, så er det et DK produkt hvilket jeg synes man skal støtte op om.

I øvrigt ser Tawk.io også meget interessant ud som Mads anbefaler - kendte dog ikke til det selv før nu.

Held og lykke med at finde den rigtige udbyder.

Mvh. Lars

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Jensen:

Jeg har været igennem stort set alle Chat services på nettet, og er endt på Tawk.to - som jeg har valgt som det bedste system, til mine behov. Tjek det ud Smile

Hej Mads

Gratis er jo altid godt, men er det korrekt forstået at gæsten på ens hjemmeside SKAL opgive sin mailadresse for at starte en chat-session?

Det virker enormt hæmmende, og noget der må afskrække rigtig mange mennesker?

Mvh

Morten

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Chat.io kan jeg anbefalle

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Disclaimer: Vi er Zendesk partnere!

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har prøvet intercom, så jeg vil ikke udtale mig om deres produkt. Jeg kan dog tilbyde dig at tage en snak med dig om Zendesk og hvordan det evt. kan hjælpe dig og din virksomhed med at løse de udfordringer i har og vokse sammen med jer!

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)