Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner som er ekspert i online markedsføring søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Har du stærke kompetencer indenfor online markedsføring, sociale medier , og er du ekspert til at skabe trafik/salgwebshops, så er dette måske noget for dig.

Jeg søger en partner som ønsker at blive selvstændig/partner, og som måske ikke har kapitalen, men så kan bidrage med viden indenfor online markedsføring samt gå på mod.

Det er en fordel hvis du har bopæl på sjælland.

Lidt om mig. 

Jeg har stor erfaring med import af mange forskellige slags produkter men primært interiør, møbler, tøj, smykker osv. fra Kina/Indien.

Har kapital og ønske om at starte en vifte af webshops op, hvor man sælger produkter designet i DK, men produceret i Kina/indien direkte til slutforbrugeren.

Hvis det har det din interesse, så skriv en pb.

 

Vh

 

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 31
Fra  Bonzer Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Calvin,

Det lyder super spændende! Jeg arbejder med digital markedsføring for Bonzer, hvor vi hjælper virksomheder med netop det du søger. Jeg kan desværre ikke tilbyde min hjælp som partner, men vi vil super gerne arbejde sammen med dig, hvis det kunne have interesse. Vi dækker os godt ind på det meste af online marketing, herunder facebook annoncering, seo konsulent arbejde osv., så er sikker på, at vi vil kunne hjælpe inden for de goder, som du gerne vil have markedsført.

Tjek endelig vores side ud! Er sikker på, vi kan hjælpe :)

Mvh, Mads

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for din interesse.

Første prioritet er en partner, så vender tilbage hvis det ikke lykkes.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)