Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit nye website sjovt og underholdende?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har lavet et website, hvor man som besøgende skal svare på alle mulige hypotetiske spørgsmål. Man kan så se, hvad andre har svaret på samme spørgsmål. Tanken er, at det gerne skulle være sjovt og underholdende at bruge sitet, så jeg vil gerne høre, hvad I synes.

Link: https://aellerb.dk

Jeg er meget åben over for gode idéer :-)

Til de som må være interesserede i det tekniske bag, så er det lavet i Angular 4, med en ASP.NET backend.

Vh. Bo.

Tilmeldt 16. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en sjov idé til en hjemmeside, du der har fundet på.

Der er ikke rigtig noget debat/kommentarer til de enkelte spørgsmål endnu, hvilket jo nok skyldes at din hjemmeside er ny. Så forhåbentlig kommer det med tiden.

Designet er ret enkelt, og det kan jeg egentlig godt lide. Umiddelbart virker det både på desktop og mobil, så det er også et plus.

Så til lidt ris/idéer: 1) der mangler en mulighed for at dele indholdet på sociale medier, synes jeg 2) det ville være rart, hvis du holder menu + afstemningsresultat synligt i toppen af skærmen når man scroller ned på siden, 3) mulighed for at se lidt mere statistik omkring besvarelserne.

...og så angående seo, så tror jeg desværre stadig, at det tæller lidt ned, at du har lavet det som en single page application. Titel, description og anden meta er vist fortsat svært for crawlers at indeksere rigtigt (men jeg kan tage fejl).

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

bobrinch:
Jeg er meget åben over for gode idéer :-)

henrik-a:
Det er en sjov idé til en hjemmeside, du der har fundet på.

bobrinch og henrik-a 

Klarer I lige videre dialog med hinanden - direkte med hinanden, nu I sidder samme sted? :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)