Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Hvordan optimere jeg min kampagner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen -

Jeg er i gang med at optimere vores AdWordskampagne for vores pop-up-software, Morning Catch, som fungerer på samme måde som f.eks. Sleeknote og MailChimp. Det er bare GRATIS. I kan se det her: www.morningcatch.dk.

Det er et nemt og intuitivt stykke software, der giver dig mulighed for at lave intelligente pop-up-vinduer til din hjemmeside - gratis. Programmet har flere forskellige tilmeldingsformularer, og kan bruges til at måle din SEO-score, lave formularer til nyhedstilmeldinger eller bruges til e-mail-marketing. Morning Catch kan også integreres med Google Analytics og Google Tag Manager, og giver dig op til 15% flere kunder gennem dit website.

Mit spørgsmål er så: Har I nogle gode råd til, hvilke søgeord der er gode at bruge? Hvilke søgeord bruger I, når I leder efter en gratis pop-up-service? Og klikker I på ads, når I finder noget relevant, eller ej?

Med venlig hilsen

Sophia Evan 

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 17
Indlæg ialt: 17
Fra  thejonico.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Super flot og dejlig løsning. Den kunne jeg godt tænke mig på min hjemmeside, da jeg har ledt efter en enkelt og flot tilmeldingsformular til vores nyhedsbrev

Dog ville jeg ønske, at i forklarede, hvor i HTML koden, at det skal sættes ind, da jeg ikke lige er den største haj til det... 

Min hjemmeside er lavet i Shopify, kan du forklare, hvor koden skal indsættes??

Hilsen Nicoline
www.thejonico.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 17
Indlæg ialt: 17
Fra  thejonico.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg skulle bae prøve mig frem.... :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)