...Og jeg er provokeret! ;)
Vores AdWords-specialiserede team (bureau) sidder med næsen i AdWords hele dagen lang, hvor vi får erfaringer og learnings på tværs af markeder med tests og optimering. Derudover udvikler vi hele tiden nye scripts og værktøjer, der kan forbedre vores kunders performance. Vi følger hele tiden med i udviklingen inden for AdWords, benytter flere eksterne værktøjer og tager selvfølgelig løbende certificeringer hos Google, som vi forresten er partner med.
AdWords er et super komplekst system, i hvert fald hvis du vil have det maksimale ud af det. Ja, det er en god idé at lære om det, men man skal også passe på med, at man ikke micro manager sit AdWords-team.
Det bedste man kan gøre er at finde en professionel partner, lægge nogle klare målsætninger og have styr på værdien af sine kunder og tracking. Herefter bør man give frie tøjler til sin samarbejdspartner på betingelse af en klar målsætning. Dette gælder selvfølgelig ikke kun AdWords, men også facebook, SEO, affiliate og andre markedsføringskanaler.
Hvis man bliver anklaget for mord, så finder man en god strafferetsadvokat. Man bliver ikke selv ekspert og forsvarer sig selv ;)