Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktivering NemID

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ukendte årsager skal mit NemID, erhverv, pludselig aktiveres igen og jeg kan ikke selv gøre det, men skal betale DanID 250kr + moms for at gøre det.

Er der nogen måder at omgå denne dummebøde? Jeg har svært ved at se hverken fornuft eller rimelighed i det.

Hvordan kan det være det udløber? Det giver mig mest af alt tanker om offentlig korruption og korruptionspenge jeg skal betale.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Digitale signaturer der ligger på computeren har udløbstid af sikkerhedsmæssige årsager. Man får besked om fornyelse i firmaets digitale e box og gør man det inden for tiden så kan den fornyes helt gratis. Det er kun hvis du er erhverv og ikke har fornyet i tide så den er endeligt udløbet der kan være tale, ikke om en bøde men et gebyr der skal lade erhverv betale for træk på nemID - når det kunne være undgået. 
Du kan også vælge papirkort og de udløber ikke men er lidt mere besværlige http://johnhannover.blogspot.dk/2017/08/nemid-medarbejder-signatur.html 
Ofte slipper man iøvrigt - selv hvis man selv har overset udløb - for gebyret ved at ringe ind og tale lidt med dem, men det kan jo så koste ens tid som kunne være brugt til at tjene mere end 250 kr i ens firma

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for svar. Jeg vil evt prøve at ringe, men jeg har nu allerede papkortet og forstår derfor ikke, hvorfor det kan være udløbet. 

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget du har fået en mail om?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)