Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering til startup

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en bachelor studerende med en plan for en virksomhed som henvender sig til et uberørt marked, det lyder alt sammen meget godt, men jeg står og mangler kapital til at få startet konceptet om.

Min situation er sådan at mig og en partner har udviklet produkterne, vi har mulighed for at lave at det grafiske og klare alle de ting som skal klares for at starte virksomheden, men start-up cost er meget høje i forhold til hvad vi har penge til som studerende (estimat er 100k til at få købt de ting og masking vi skal bruge for at kunne komme ud til vores kunder.

Hvordan finder jeg de penge som jeg skal bruge? 

Jeg har som sagt ikke mange penge, men jeg har en bil som jeg er villig til at pantsætte, men resten er penge som vi skal finde andetsted. 


Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

100k er ikke ret meget som studerende. Hvis i tager SU-lån har i allerede ca. 66k pr., da man kan låne ca 36k pr. person om året - Så mangler i kun de resterende 34k, som måske banken vil kunne være villig til hvis i har en forretningsplan at vise. Det er jo kun et forbrugslån på 17k pr. person. Ellers hvis i starter, så start med de 66k og se om i ikke kan komme i gang med lidt omsætning, som kan geninvesteres. 

www.dinformue.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Studielån er mulighed ja - men mit råd vil være en lean start uden at skulle bruge mere end du max kan skaffe selv uden lån. Ofte kan man skære ting bort og komme igang - alternativt kan studiejobs for to ret hurtigt skaffe 100.000. Alt for mange har en ide og låner sig til en start der så kikser. Kommer i bare LIDT igang, får i også i alle fald langt lettere lån eller investor til de 100.000

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)