Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig tekstforfatter med en skarp pen!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Som tekstforfatter skriver jeg tekster i mange forskellige sammenhænge. Der kan være tale om korte såvel som længere tekster til brug på hjemmesider, sociale medier, brochurer eller lignende. Teksterne bliver altid udarbejdet med udgangspunkt i kundens ønsker og tanker, og der bliver naturligvis lagt stor vægt på både høj sproglig kvalitet og søgemaskineoptimering (SEO). Derudover er min kæphest, at en god tekst ikke nødvendigvis skal koste spidsen af en jetjager, og derfor tilbyder jeg mine ydelser til en ganske fornuftig pris.

Jeg vil gerne tilbyde jer muligheden for at få et uforpligtende tilbud, der er skræddersyet til lige præcis jeres behov. Det eneste i skal gøre, er at sende mig en besked her på Amino eller en E-mail, der indeholder de nødvendige oplysninger på jeres opgave. (Genre, anslået antal ord osv.) Som sagt er tilbuddet fuldstændig uforpligtende, og derfor er i altid i jeres gode ret til at sige nej tak, hvis det af den ene eller anden grund ikke passer til jer eller jeres virksomhed.

For yderligere information eller for et uforpligtende tilbud skriv på Email: JP-write@hotmail.com eller herover Amino.

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan du give min en pris på noget tekst til landings sider?

min hjemmeside: www.conradidesign.dk

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)