Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Podcast om webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er stor fan af podcasts, og godt kan lide at høre om webshops, så har jeg lavet min egen podcast om netop det emne. Mine egne erfaringer med webshops er, at det er sværere, end man lige tror, men det kan sagtens lade sig gøre. Men der er ingen tvivl om, at det kræver et godt produkt og hårdt arbejde, hvis man vil tjene penge på en webshop.

Så hvis du har brug for et skud inspiration, så håber jeg, at podcasten bliver noget for dig. Du kan høre første afsnit lige her. https://lavenwebshop.dk/podcast/1-interview-kasper-trendday/

I første afsnit interviewer jeg Kasper fra Trendday.dk, hvor han fortæller om deres erfaringer med at starte med et lille markedsføringsbudget (ja, nærmest ikke eksisterende). Kasper og forretningspartneren Camilla sælger tøj. Dvs. de startede i en af de brancher, som alle siger ikke kan lade sig gøre pga. den massive konkurrence. Men de har brugt sociale medier på en virkelig god måde til at få kvinder til at kigge på deres webshop. I dag omsætter de for flere millioner.

Det er en inspirerende historie, som alle, der vil starte en webshop eller allerede har en, bør høre.

Vi kommer desuden også rundt om begrebet janteloven, da det er noget, som Kasper følte meget i starten, da han valgte at blive selvstændig. Dette var faktisk grunden til, at jeg i første omgang valgte at kontakte ham, fordi jeg havde læst et interview med ham på Amino.dk.

Lyden

Lyden bliver bedre fremover, da jeg har fundet en samarbejdspartner, som har styr på dette. :)

Tilmeldt 14. Aug 17
Indlæg ialt: 26
Fra  Ung-i-huset.dk ApS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt - glæder mig til at følge med i din podcast :-)

Aufini er en hjemmeside hvor du som au pair eller familie kan møde hinanden

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)