Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af websites - Affiliates og nyhedssites - Hvor?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har et par fine websites, der står og "samler støv", i den forstand at jeg ikke rigtigt får dem opdateret.

Begge websites er Wordpress websites, som jeg selv har lagt en del tid i at få sat op og som har nogle fine funktioner.

Jeg overvejer lidt at skille mig af med disse websites, da jeg desværre ikke rigtigt får dem opdateret.

Mit spørgsmål er så hvordan og hvor jeg får disse solgt? Jeg har derudover også et (jura) domæne, der står med en tom WP installation, som jeg også gerne vil af med.

Håber, der er nogle, som kan hjælpe :-)

Fortsat god weekend til jer alle.

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Bør måske lige tilføje at det et affiliate website om droner, et nyhedssite om NBA (Basketball) og et "jura" relateret domæne med en tom WP installation.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid dem til salg herinde eller på Marketers. Til den rigtige pris tager det ikke så lang tid.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at købe affiliate og nyhedssider. 

Kan du sende mig lidt info på kristian@move-marketing.dk gerne hvor du skriver lidt om traffik, omsætning (hvis de har) etc. :)

Takker

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Smid dem til salg herinde eller på Marketers. Til den rigtige pris tager det ikke så lang tid.

Hej Sander,
Når du siger til salg herinde, mener du så her på forum eller på virksomhedsbørsen? :-)
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Jeg er interesseret i at købe affiliate og nyhedssider. 

Kan du sende mig lidt info på kristian@move-marketing.dk gerne hvor du skriver lidt om traffik, omsætning (hvis de har) etc. :)

Takker

Jeg sender dig lige en mail :-)
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

SBmarketing:

Hvis siderne skulle have en interesse for nogle af jer Amino brugere, så er i velkommen til at sende mig en PB.

Det drejer sig om: www.billigdrone.dk og www.droppin-dimes.com 

Hov... apropros billigdrone (som jeg tidligere har leveret et Maverick Pro-indlæg til) - jeg har et blogindlæg om netop droner, der står og samler støv. Vil du have det? Kvit og frit. Smile1

Det er udarbejdet til en kunde, som ikke brød sig om vinklen. Men indlægget fejler intet (hvis jeg selv skal sige det).

Du har min mail - kasperfriis@friisonline.dk - og jeg sender det hjertens gerne til dig. Content is key, right? 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svaret på mail nu :)

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet flere henvendelser på siderne og jeg har forsøgt at svare alle.

De er dog endnu ikke solgt, så hvis andre skulle være interesserede, så skriv lige en kommentar med jeres mail, så kan i få yderligere info :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)