Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yourpay - Så mange problemer med dem

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

MicroTec:

Forstår ikke din påstand om ”ikke udbetaler frivillligt”.

Yourpay er blot en betalingsgateway, der står for den tekniske forbindelse mellem kunden og kortudsteder.
Pengene kommer aldrig i Yourpay´s hænder. Penegen er udelukkende en sag mellem kortudstederen og din bank.

Hvor kommer indløseren så ind i billedet ?

Pas på trick-spørgsmål :)

Og ja, Yourpay spiller også indløser.

Jeg har ingen holdning til eller viden om den konkrete sag. Men forholder mig udelukkende til udsagnet "Penegen er udelukkende en sag mellem kortudstederen og din bank" hvilket ikke er sandt.

vh

thomas

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få skiftet hurtigst muligt, andet er der ikke at sige til det.

Havde dem selv i et par uger, men de virkede på ingen måde profesionelle, så jeg smuttede hurtigt igen!

Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, QuickPay:

Og ja, Yourpay spiller også indløser.

Jeg har ingen holdning til eller viden om den konkrete sag. Men forholder mig udelukkende til udsagnet "Penegen er udelukkende en sag mellem kortudstederen og din bank" hvilket ikke er sandt.

Hej Thomas

Tak for dit oplysende svar :-)

Det er et noget anderledes set-up en det jeg har haft hos skiftende Danske betalingsgateways. Der har det altid været Nets og Teller, for henholdsvis Dankort og internationale kort, der har stået for udbetalingen. Betalingsgatewayen har aldrig set mine penge.

Hvis Yourpay er indløser for f.eks. Visa, må det være i Visa´s interesse at gøre dem opmærksom på at der er problemer med udbetalingen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Få skiftet hurtigst muligt, andet er der ikke at sige til det.

Havde dem selv i et par uger, men de virkede på ingen måde profesionelle, så jeg smuttede hurtigt igen!

Hvem skiftede du til?

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun sige jeg også oplever store problemer med Yourpay.

har lige nu 3 betalinger der er "forsvundet"... de står som udbetalt sammen med nogen andre betalinger... de er der bare ikke..

yourpay har været gået under jorden siden jeg kontaktede dem Søndag D. 7 på mail.... de vender ikke tilbage ved lovning herom og andet....

mage til useriæst firma skal man lede længe efter! er skiftet nu...

er bare spændt på at se hvor længe man skal vente for at få mine sidste penge... hvis de da en skønne dag overhovedet gider kontakte mig...!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)