Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligger du inde med den viden jeg mangler??? kandidater til advisory board søges!!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Frimanns Gourmet ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har været selvstændig siden 2009 og min virksomhed er i fortsat udvikling, hvilket selvfølgelig er positivt. Virksomheden er startet fra nul og indtil videre har jeg selv haft viden nok, til at træffe de rette beslutninger for virksomheden, til at nå hertil. Virksomheden vækster fortsat og vi står for at skulle lancere en række nye produkter, med stort vækstpotentiale. Jeg mangler nogle at sparre med, for at få disse produkter lanceret korrekt, så de opnår det potentiale som jeg mener, at der er grundlag for.  Jeg søger 3 kandidater til sammensætning af det rette advisory board. Kandidater med følgende kompetencer søges derfor: 

Kandidat 1: Central viden om kapital fremskaffelse til at finansiere produkter med vækstpotentiale.

Kandidat 2: Viden om og erfaring med branding af nye produkter på eksisterende website. Det er meningen at produkterne skal lanceres på eksisterende website for senere at kunne skilles ud igen og sælges som en selvstændig virksomhed.

Kandidat 3: Viden om at drive en digital forretning, hvordan skabes en digital identitet så vi adskiller os fra mængden.

Man skal være villig til at kunne afse tid til at mødes 1 gang i kvartallet.

Vilkår fohandles individuelt.

Ansøgninger sendes gerne til frimannclaus@gmail.com

Med venlig hilsen

Claus Frimann

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)