Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg tilføje til mine "betingelser" på webshoppen for at få lov til at sende cart abandonment emails?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en stor webshop som dagligt får ca. 200-300 ordre. Udover ordrerne, har mere end 500 potentielle kunder dagligt trykket "add to cart" uden dog efterfølgende at købe. Jeg har derfor undersøgt mulighederne for at sende tabt kurv emails, og har læst mig frem til at disse typer emails hører under spam i markedsføringsloven paragraf 5 stk. 1. 

Er der nogle af jer aminoer som i dag gør brug af cart abandonment emails i jeres danske webshop? Og hvad skal jeg tilføje til mine betingelser for at på lovlig vis få lov til at sende disse? 


Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal få kunderne til at acceptere at du må sende dem en mail hvis noget går galt i købsforløbet.

Du kan lave en boks hvor kunderne aktivt sætter kryds i at du må sende dem en mail.

Alt andet er ulovligt og koster STORE bøder. Det er fristende bare at sende alligevel, men er der bare en enkelt der gider slæbe dig gennem retten, så er det noget der koster :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)