Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem ´fornærmer´ din virksomhed?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

´Du fornærmer aldrig nogen ved at skrive og formulere dig korrekt, men du kan være uheldig at træde den forkerte over tæerne i det modsatte tilfælde...´

Jeg er (digital) freelance tekstforfatter og har lige nu tid i kalenderen til flere opgaver.

Jeg har tidigere erfaring med på freelance niveau at assistere affiliate marketers, webshops, konsulenter, freelancere etc. Jeg er åben og nysgerrig som menneske og elsker at prøve kræfter med nye udfordringer.

Det vil være oplagt at tage fat i mig, hvis du er på udkig efter:

- SEO tekster 

- Affiliate tekster

- Produktbeskrivelser

- Korrektur

- Oversættelse (da-en /en-da)

- Tekster til website (fokus på konvertering)

- Copywriter / freelance artikler

- Sprogrevision / optimering af nuværende tekster

Jeg følger (næsten) altid en naturlig opskrift, som begynder med en kort samtale om dine ønsker og forventninger. Herefter går jeg selv i laboratoriet og sender dig det færdige resultat - du ejer selvfølgelig selv alle tekster, som jeg leverer til dig. Ved ubetalt faktura forbeholder jeg mig dog retten til mit eget arbejde.

En prøvetekst på op til 300 ord leveres efter ønske og ud fra et selvvalgt emne - jeg står for al research, men er åben for input fra dig. Jeg har god erfaring med Wordpress og skriver gerne content direkte i din backend, hvis det smidiggør processen for dig.

Prisniveau: afhænger af opgaven og den estimerede tid, men vi plejer at finde ud af det.

(Jeg har CVR nummer, så det hele klares via faktura)

Jeg besidder sproglig bevidsthed og fornemmelse, sætter en ære i at overholde aftaler og deadlines samt levere mest mulig værdi til kunderne - så kan du bruge en ordholdende, vedholdende og fleksibel digital tekstforfatter i din portfolio,  - så giv mig et kald på 31 56 43 21 eller send mig en mal på hej@kimlougart.dk

Cheers!

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for henvendelserne og forespørgslerne af forskellig karakterer som har været op til nu.

Jeg er stadig åben for en dialog eller 2, så hvis du eller din virksomhed mangler en specifik tekst, en fast freelance skribent eller måske bare en opgradering af jeres nuværende tekster og kommunikation, så giv mig et kald på 3156 4321 eller send en email til hej@kimlougart.dk.

Cheers! Big Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)