Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100pct Vilje

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude

 
Jeg er en frisk pige på 25 som er født i Århus,har forældre fra Tyrkiet. Jeg er fyldt med energi og lyst til at blive selvstænding og arbejde for at tjene gode penge.
Sidder der nogle herude som kunne bruge en seriøs partner. Jeg er god til at snakke:0)
 
Jeg er 100pct seriøs, har været på SU hele tiden og ahr derfor brug for at blive til noget selvstændig nu...Vækker dette interesse, må du MEGET gerne maile til mig privat på
Latinsungirl@hotmail.com   så kan vi snakke mere omkring det.
 
Jeg aflsuttede HHX i 2001, siden da har ejg lavet lidt af hvert.:Gjort rent, arbejdet i post Danmark og været på guideskole, Derefter arbejdede jeg som guide i Tyrkiet...
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du ikk nogen ide om hvad du vil lave??? Og er tanken om penge det eneste der driver dig??? :-)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvad er dine drømme og mål for livet??

 

Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

kan godt være det bare er mig, men jeg tror ikke rigtig at det holder hvis det er baseret på "jeg vil være rig".... Tror det er vigtigt at finde noget man kan lide og interessere sig for frem for alt.... ;-)

Ikke fordi jeg tvivler på din vilje... du sgr en partner? En partner med penge? ud over din vilje, hvad har du og tilbyde? Ingen ide ud fra hvad jeg kan se....
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Elena

 
hvis jeg havde en i´dee vil jeg da ikke sige den til dig..Logik..og kan du ikke bare passe dig selv..jeg skal nok blive til noget....Det kommer ikke en pige på 17år ved...
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

HOW HOW 

 
Hun har ikke gjort dig noget
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/2/2006 4:06:35 PM Forfatter: guccilutti

Elena

hvis jeg havde en i´dee vil jeg da ikke sige den til dig..Logik..og kan du ikke bare passe dig selv..jeg skal nok blive til noget....Det kommer ikke en pige på 17år ved...

 
What? hopper direkte i selvforsvar og bruger min alder på mig?
 
Har jeg sagt noget om at jeg tvivler på dig??? ehm... NEJ
 
Jeg sagde ikke at du skulle sige din ide! Men sgr du en partner burde du måske fortælle lidt mere fremfor "jeg er god til at snakke og jeg har vilje" HURRA?
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kun seriøse henvendelse tak.....

 
 
Læs dt jeg har skrevet..Sidder der nogle som søger en partner jamen så skal vedkommende nok få mere af vide..Kan ikke se du er min partnet så hvorfor skrive en roman herinde?
 
Pas dig selv Elena.....
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stiller nogen relevante spørgsmål...!?! hmm

Okai guccilutti næste gang du laver et indlæg så husk lige at skriv "ingen henvendelser fra folk under 18"!?!... æææh.... Eller er der flere der skal passe sig selv???
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Vilje er en af de mest afgørende faktorer ved succes. Der er én ting der adskiller vindere fra de andre, og det er vilje. Vindere vil det bare lidt mere, fremfor alle de andre der siger, det kunne jeg også have gjort...
 
Der er iøvrigt intet galt i at elske penge. Hvem siger nej til en million nu?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)