Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100pct Vilje

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker at møde nye mennesker. Jeg har som sagt været guide.

 
Jamen at opfinde noget kunne jeg godt tænke mig..Eller at se på et projekt inden for Sundhed, eller en ny aktivitet...
 
Desuden derude er jeg ikke interesseret eller er mit mål ikke at blive rig for at spille smart i en bil til 2mio, men derimod at blive rig til at kunne hjælpe andre med en glæde....Det kræver hårdt arbejde men sådanne er livet...Man skal yde for at nyde......
 
Jeg har det mål med mit liv at jeg vil tjene gode penge til at kunne redde min mor væk fra en alder af 47 hvor hun i 25år har gjort rent og gør det stdig...Er helt slidt op..Så jeg vil gøre det for at gøre andre glade...
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/2/2006 4:24:09 PM Forfatter: Martin Thorborg Og så kom der kvinder på Amino ;-))) Dbh Martin

Spøg til side.
Velkommen til Guccilutti.
Bare tag en dyb indånding. På Amino diskuterer vi flittigt og vi prøver ikke at tage tingene så nært.
Jeg er helt enig i at det vil være en god ide at fortælle lidt om hvad du kan lide at lave. Det er meget vigtigt hvis du gerne vil have en partner, at den person ved hvad du står for. Så prøv at luk lidt op for posen så vi kan se dine kvaliteter.
Jeg håber du får meget ud af være med på Amino.

Dbh Martin
 
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/2/2006 4:27:23 PM Forfatter: guccilutti

Jeg elsker at møde nye mennesker. Jeg har som sagt været guide.

Jamen at opfinde noget kunne jeg godt tænke mig..Eller at se på et projekt inden for Sundhed, eller en ny aktivitet...
Desuden derude er jeg ikke interesseret eller er mit mål ikke at blive rig for at spille smart i en bil til 2mio, men derimod at blive rig til at kunne hjælpe andre med en glæde....Det kræver hårdt arbejde men sådanne er livet...Man skal yde for at nyde......
Jeg har det mål med mit liv at jeg vil tjene gode penge til at kunne redde min mor væk fra en alder af 47 hvor hun i 25år har gjort rent og gør det stdig...Er helt slidt op..Så jeg vil gøre det for at gøre andre glade...

Det lyder da også rigtig godt!! (ved godt du ha jeg blander mig udenom, men det kan jeg sku ikke finde ud af).. However.. tror du fik det forkerte indtryk... Jeg er ikke en lyseslukker der fortæller folk hvad de kan og ikke kan! Det var slet ikke sådan mine indlæg skulle opfattes... Jeg tror skam på folks vilje og deres ambitioner, helt sikker! præcis som jeg tror på mine egne!
Mine spørgsmål til dig var kun for at hjælpe og af nysgerrigehed...
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Elena

 
Oki doki.....Det lyder godt....Sorry......Så misforstod vi hinanden...Håber du har det godt:0)
 
 
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps tak Martin

 
Du har helt ret.....
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe.... wauv for en hidsig debat

Jeg sidder jo blot her og bliver trist over at der ikke kom nogen mudderkamp ud af det, de sælger så skidegodt den slags billeder.... ...
 
Joke, men kunne ikke lade være!
 
 
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

:0)

 
 
 
hihi....
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
guccilutti hvorfor er det at en tøs på 17 ikke skal fortælle dig noget?? jeg startede selv da jeg var 15 hvor min far oprettede et firma som jeg kørte jeg havde min første mill da jeg var 18...
så det er da en underlig udtalelse at komme med...
nå men nok om det held og lykke med dit projekt at finde en partner til noget som ingen rigtig ved hvad er
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
fint tillykke med det..Du er nok heldig.
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
tak og du virker som en der er meget god til at tage kritik.....
jeg er ikke heldig jeg er bare god :+)
Side 3 ud af 4 (35 indlæg)