Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økologiske metervarer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Har netop startet en produktion op af bivoks wraps (fødevareindpakning) vi laver det af GOTS certificeret økologisk bomuld og har itv. bare købt det hos en metervare forhandler her i dk, da vi lige skulle vide om det er noget der kan sælges, før vi går til at bestille i store mængder. Nu vil vi gerne have trykt vores logo på stoffet og købe det i større mængder. Jeg er ikke vant til at købe metervarer så jeg er helt blank på hvor vi kan købe/bestiller det. 

Nogen der har forslag til hvor man kan bestille Gots certificeret økologisk bomuldslærred med specialtryk ? Vi skal være sikre på at det er GOTS certificeret og at det bliver trykt med økologisk/ugiftigt tryk, men det skal selvfølgelig også være så billigt som muligt. Så det må gerne være udenlandske firmaer. 

Hilsen Lene

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene

Jeg er bosiddende i Hong Kong og har gennem de sidste 6 år boet og arbejdet i HK/Kina med egen sourcing, Tidl. arbejdet 20+ år på Coop's hovedkontor, primært med indkøb og import af nonfood produkter fra østen.

Jeg har samarbejde med en fabrik i Kina som er GOTS certificeret som producerer økologisk metervarer af forskellige materiale, bla bomuld og bambus. Du er velkommen til at kontakte mig på steen@segoconsult.dk hvis du er interesseret i at få nogen tilbud på forskellige økologiske metervarer.

Mvh

Steen Olsen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)