Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP: Markedsføring igennem instagrammere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med at få min nye tøj webshop op at køre og har kigget lidt på instagram som en markedsføringsmulighed. Nærmere sagt sponsoreret opslag. Jeg er dog kommet lidt i tvivl om nogle ting som jeg håber på at nogle af jer kloge hoveder måske kunne hjælpe mig med:

- Er dette er en god markedsføringsstrategi når man lige starter ud eller skal man vente til man ens virksomhed bliver lidt større?

- Hvor meget tager store danske instagramprofiler pr. opslag?

- Skal der laves kontrakter når man begynder at lave aftaler med instagrammere?

- Hvordan har folks erfaring været med benyttelsen af instagrammere som markedsføringsstrategi?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Om det er det rigtige at starte med, når man er helt grøn, er jo værd at sætte på prøve.

Men husk, hvis du endnu ikke har opbygget et brand, så kan du stille dig op på strøget og råbe det, men folk vil ikke forstå det, det er det samme med sociale medier.

Hvis jeg var dig, så ville jeg forkusere på først at få nogle kunder ibixen, og måske have en insagram selv, og prøve ar lave nogle kreative opslag, så du ikke ligner alle de andre der sælger tøj, for dem er der utroligt mange af.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 23. Nov 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel;

Jeg ved ikke om det er præcist hvad du leder efter, men jeg ved at https://weablog.com/da/ skaber kontakt mellem virksomheder og bloggere. Jeg er ikke sikker på, om de også har Instragrammere ombord, men det er et forsøg værd!

Det kan være meget forskelligt, hvad bloggere/instagrammere tager for et opslag. De største kan tage over 10.000 kr pr. opslag. 

Held og lykke med foretagenet! 

Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)