Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundedatabase?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen, jeg er på udkig efter et program til håndteringen af kundeoplysninger.
 
Programmet skal gerne kunne give besked, når mine kunder skal ha deres abonnement fornyet, det vil sige kunderne køber sig til en ydelse der strækker sig over 3-6 måneder.  Hertil vil det være nemt, hvis jeg kunne modtage en mail eller ligende 7-14 dage før denne udløbsdato.
 
Håber der er nogle, der har kendskab til et sådan program?
hvis ik, så noget i still med.
 
Mvh Gothard 
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det er lige hvad vores web-baserede system kan klare!
Du får dog ingen email, men du kan få en "alarm" i sytemet når en kunde skal faktureres. Du kan komme igang for 49kr pr. bruger om måneden.

Se mere på www.b2bcrm.dk

Eller giv mig et ring (30 27 41 84) eller kast en mail på css@b2bcrm.net , så demonstrerer jeg det gerne for dig.

Som en del af et aminotilbud jeg tidligere har givet, importerer jeg gerne data fra andre systemer eller excel uden beregning. Derudover kan jeg tilpasse systemet med de felter du ønsker.

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Casper

Nu var det ikke lige et web-baserede system jeg er på udkig efter (skrev jeg vist ikke sorry), men vil dog kigge lidt nærmere på dit tilbud.
 
Hvis der er andre der har tilbud eller forslag så er jeg åben for idéer.
 
mvh Gothard
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi Bruger et program der hedder ACT.
ACT er et CRM (Costumer Relation System).
Du kan gruppere kunderne, sætte remindere, og maile direkte fra dette herlige program.
Vi har købt det hos det danske draware.
www.draware.dk
 
Pris. Det er hammer billigt...Check selv!
 

Med Venlig Hilsen
Rene Frederiksen
Managing Director SafeKey ApS

Certificeret Hypnoterapeut
NGH / IACT / HMI

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har hørt meget godt om Maximizer (www.maximizer.com) men jeg har aldrig selv prøvet det. Er der nogen der har erfaringer med deres system? Det ser ud til at kunne en masse, og priserne er ret fornuftige...
 
Jeg har prøvet Mamut''s Iværksætter version, men det program mistede jeg tålmodigheden med!
 
mvh Carsten
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Jeg har i et tidligere firma brugt dette program. Men det er LANNNNNNGGGG tid siden. Så hvordan det er idag ved jeg ikke. Men dengang var det toppen af kransekagen.

Men tiderne skifter. Pris og indhold skal vægtes og jeg må sige at ACT! er et "close to" perfekt program for mig. Men du kan jo bestille en 30 dages version hos dem jeg tidligere skrev om og prøve selv.
 
 

Med Venlig Hilsen
Rene Frederiksen
Managing Director SafeKey ApS

Certificeret Hypnoterapeut
NGH / IACT / HMI

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du i forvejen benytter en eller anden form for officepakke, vil det så ikke være en simpel og billig løsning at plotte en kommentar ind i kalenderen 14 dage før udløbet af en periode?
Så slipper du for eventuelle udgifter til nyt software, hvis det er nok med bare en advarsel om at det snart er "tid" igen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Et "fuld blowen" CRM system som ACT og de andre er "noget" mere end en kalender med en reminder.
Men man skal simpelhen prøve det før man får ideen...
Jeg kan kun sige...PRØV DET ;-))
 
Mvh
Rene

Med Venlig Hilsen
Rene Frederiksen
Managing Director SafeKey ApS

Certificeret Hypnoterapeut
NGH / IACT / HMI

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Et fuldblown CRM system kunne også være fra ChannelCRM. Det er at det er GRATIS i 1 bruger versionen. 
3 brugere koster 2.970.
Først herefter koster systemet normalpris som er 3680.- det første år og 920 pr. efter følgende år.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)