Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde virksomheder der har brug for ny hjemmeside

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har pt. et deltidsjob, og så vil jeg prøve at få nogle freelanceopgaver ved siden af inden for webdesign, tekstforfatning og grafisk design. Min plan er at e-maile til en række mindre virksomheder der har en ringe hjemmeside eller slet ingen hjemmeside og tilbyde at designe en hjemmeside til dem. Problemet er bare hvordan jeg kan skyde mig ind på hvilke virksomheder der kunne være relevante at kontakte.

Min eneste tanke hidtil er at det skal være virksomheder med ganske få ansatte eller enkeltmandsvirksomheder hvor der som regel ikke er ressourcer eller kompetencer i virksomheden til at bygge et fornuftigt website uden at hyre nogen til det.

Hvordan kan jeg ellers indsnævre min søgning og finde frem til de relevante virksomheder at kontakte? Og hvilke databaser kan jeg evt. søge i?

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot vær opmærksom på du ikke bare må sende e-mails uopfordret.

Det bedste du kan gøre er at ringe til den potentielle kunde, og få accept til at måtte sende dit tilbud på e-mails til den.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler hjælp til en hjemmeside. Send mig dit nummer tak.

Leo C

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kontaktes på tlf. 28 11 24 21 eller email jb82dk@hotmail.com.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Stefan K. Nielsen:

Blot vær opmærksom på du ikke bare må sende e-mails uopfordret.

Det bedste du kan gøre er at ringe til den potentielle kunde, og få accept til at måtte sende dit tilbud på e-mails til den.

Er du sikker på det? Det er vel ikke meget anderledes end at sende en stribe uopfordrede ansøgninger ud?

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er temmelig sikker på at det er spam, når det er via e-mails og du skal have accept først.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Stefan K. Nielsen:

Jeg er temmelig sikker på at det er spam, når det er via e-mails og du skal have accept først.

Kan du henvise til nogen regler? Jeg kan jo godt sende uopfordrede ansøgninger ud uden forudgående accept, så hvad skulle forskellen være?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Udgangspunktet er, at hvis du ikke har en kunderelation til modtageren, må du ikke sende nogen form for elektronisk markedsføring uden forudgående samtykke. Derfor er du nødt til at ringe dem op først :-)

Mvh. Jesper Karlo Søndergaard

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lurks in the dark:

http://digitalworks.dk/artikler/spam-regler-og-lovgivning

Men bare knock out your self med at spamme dine potentielle kunder, vær bare opmærksom på at du får en kæmpe bøde.

 

Jeg har læst lovgivningen. Den omhandler specifikt 'erhvervsdrivende', og som nystartet, ikke-momsregistreret freelancer uden CVR-nummer eller noget er jeg vel ikke 'erhvervsdrivende'? Jeg hverken ejer eller leder jo en virksomhed.

Jeg har heller aldrig fået en bøde for at sende uopfordrede ansøgninger til virksomheder uden at ringe først.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)