Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtaget kreditkort med Paypal

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der bruger Paypal til at modtage kreditkort? Altså som alternativt til PBS.

Er der loft på hvor meget man kan omsætte for pr. måned med Paypal?

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi bruger PayPal på beijos.dk og har kun gode erfaringer med dem.
Der er ikke noget loft på omsætning, hvis ellers man bare opgraderer sin PayPal bruger til det.

Eneste grund til at jeg alligevel overvejer at skifte til en anden payment processor er, at PayPal mig bekendt ikke er godkendt af PBS,
hvilket er et krav hvis din web-shop skal e-mærkes eller leve op til e-mærket.

 Mvh
Bent

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også PayPal. Det er sku ok. Selv om man hurtig løber ind i loftet. Men det er rimelig nemt at hæve.

 Er der ikke nogen der kan lave noget ligende i Danmark så man ikke personligt skal have noget med PBS at gøre..?

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hjulpet kunder igang og igennem med Paypal.

Det er en fantastisk løsning, hvis du har et meget stramt budget og har udenlandske kunder. Men der er et loft på, hvor meget du kan omsætte. Selvom du er verified skal du verificeres ekstra omhyggeligt igen bagefter, evt. ved at fremsende kopi af pas, kørekort og bankkontoudskrift og bekræftelse på, at du bor på den adresse du har opgivet til Paypal.

Selvom det virker omfattende, så er du tilgengæld berettiget til fuldstændig UBEGRÆNSET omsætning og overførsel af penge.

Paypal tager et fee hver gang du modtager penge, men det er vel noget du må acceptere medmindre du finder andre løsninger.
Kunderne behøver ikke være Paypal kunder, men det skal de dog være, hvis varen koster mere end 750€ så vidt jeg husker. Så skal man være medlem nemlig ... så ja, der er loft for kunderne.

Dog kan man være så "fræk" at omgå denne grænse, hvis man laver en donationsknap istedet. Så kan der doneres ligeså tosset folk vil og det er uden et fee. Ønsker du konkret rådgivning m.m.,. så kan du tage kontakt via formularen på mit site.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er loftet på omsætningen hvis man ikke er verificeret?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En typisk grænse som verificeret premium på niveau 4 er vist omkring 3000-3500 dollars om året.

På en verificeret buisness konto er der vist ingen loft.

Men du tror vel ikke selv på at du kan få nogle til at betale til en ikke verificeret konto?

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg har stadig problemer med opsætning af paypal, er der noget som kunne give en hånd ?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvori består dit problem ?

 mvh
Bent

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt den kode som jeg "skulle" i config inde under paypal betaling, men når man skal købe, så kommer man aldrig videre til paypal site.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I min xt:commerce, som er en os-commerce afart, kodede jeg informationerne direkte ind i paypal.php filen isf. at lægge dem ind via config,
og så virkede det perfekt.

 mvh
Bent

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)