Søger følgende:
CRM System med bla. følgende kriterier
1) Mulighed for, at sætte pdf/skabeloner ind hvor medarbejder bare kan trykke SEND TILBUD 1 (DIREKTE I KUNDENS EMAIL INDBAKKE) – INGEN BEGRÆNSNINGER 2) Skræddersy egne tilbud via vores oprettet vare (evt. click funktion også kommer produkterne ind i skabelonen)
1) Ubegrænsede kontakter 2) Mulighed for deling i mellem medarbejder 3) Mulighed for at søge efter ”tags / navne” fx et ord i navnet 4) Mulighed for at søge efter telefon nummer / e mail / kontaktpersoner 5) Flere forskellige ringelister pr medarbejder (tilknyttet til den enkelte bruger) / kampagner 6) Alle data på firmas 7) Kommentarer 8) Personer 9) Søgning efter tekst (fx den tekst du har skrevet under kommentarer fx honningbi) så skal en simpel søgning finde ALLE kontakter hvor der er skrevet honningbi i selve kommentarboksen. 10) Derefter skal der være mulighed for, at lave en ringeliste efter de fundet emner (alle dem der hed honningbi) 11) NÆSTE KNAP – til den kampagne man køre med (de kunder man har fået tildelt) som automatisk finder næste kunde. 12) Mulighed for at vælge (Kunder der IKKE er solgt til) – KUNDER der er solgt til kampagne - + en der blander det hele. 13) Det skal være muligt at se ALLE kunder også ens kollegaers (hvis kunden ringer ind). 14) Komplet kalender system hvor du kan booke (ringe tid – møder osv) SOM POPPER OP I EN BOKS 15) Hvis der er booket et ”opkald” så skal det komme først i ringelisten når det er tid.
1) Direkte opret ordren i systemet 2) Nem og overskuelig visning af hver kunde hvad de har købt og hvornår. 3) Bemærk ordrerne sendes over til en administrator som har mulighed for at accepteret den / afsende en ordrebekræftelse. – Ligeledes har mulighed for, at bestille varerne med det samme. 4) Beløb ex moms og fragt sendes direkte over en anden skærm som viser salgstallene.
- Medarbejder muligheder (Pakning) - Administrator muligheder (Komplet styre hvad for nogle ordrer der skal delleveres) 1) Ubegrænset antal vare 2) Samarbejde med Prestashop (Smider ordrer over i systemet) 3) Hvad kan der pakkes – hvad mangler der 4) Bestille vare igennem systemet 5) Tablet modul – hvor alle ordrer der kan pakkes er på. 6) GLS modul – direkte udprint via tabletten.
1) Samarbejde mellem e-conomic og systemet. 2) Sende faktura hurtigt og nemt via systemet.
Bemærk hvis systemet ikke findes (vi kender et dog må vi pga. en konkurrent klausul ikke bruge dette system………) så ønsker vi et tilbud på at udarbejde sådan et system INHOUSE her i Esbjerg – BEMÆRK FULDTID.
|
Hej Jeppe,
myphoner kan meget af det du efterspørger - dog ikke alt, men vi har et formidabelt API som du muligvis kan bruge til at integrere/bygge de manglende funktioner ved siden af.
Give it a shot ;-)
/Jeppe