Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sendt med UPS: Kæmpe ekstraregning!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kontakter du ikke UPS og spørger?

Har du betalt pakkerne ved afsendelse? Du har nemlig sat kryds i et felt, som typisk bruges af kunder med et kundenummer, og dermed kunne en fejl måske lede til, at du har fået tilsendt en faktura på forsendelsens fulde beløb.

Men det er gætterier, jeg vil anbefale du kontakter UPS direkte via tlf og får et svar!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det havde været billigere for dig, at bestille en flybillet til london, og personligt gå til ambassaden og få de stempler..  istedet for alt det bøvl.. For de godt 3000,- som du havde betalt kunne det sagtens betale sig.. Og især med din ekstraregning på 1100,-..

Mon ikke du løser dette med UPS..

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Jønsson:

Det havde været billigere for dig, at bestille en flybillet til london, og personligt gå til ambassaden og få de stempler..  istedet for alt det bøvl.. For de godt 3000,- som du havde betalt kunne det sagtens betale sig.. Og især med din ekstraregning på 1100,-..

Mon ikke du løser dette med UPS..

han kunne havde fået en hel wekeeend tur for dep enge.

Hvad kan deres ambassade i London som den i København ikke kan ?

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  ScandiOne Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Det lyder jo også meget rigtigt det er dig som afsender der skal betale.  har du en kvittering for de 528,00 DKK du har betalt?  

Jada.

Ravn:

I første omgang må du finde ud af hvilken forsendelse fakturaen på de 923,39 DKK dækker, om det var den til eller fra ambassaden. På fakturaen må der fremgår hvilken pakke der opkræves for.

Det 'sjove' er, at der ikke står noget forsendelsesnummer på fakturaen. Der står *intet*. Grunden til at jeg kan genkende det hele som noget der overhovedet vedkommer mig, er at jeg netop har sendt tre pakker, én til England og to til USA. Og disse fakturaer modsvarer netop én 'EU Forsendelse' og to 'Ikke EU Forsendelser'.

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  ScandiOne Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Jønsson:
Det havde været billigere for dig, at bestille en flybillet til london, og personligt gå til ambassaden og få de stempler..  istedet for alt det bøvl.. For de godt 3000,- som du havde betalt kunne det sagtens betale sig.

Både ja og nej.

Jeg undersøgte det faktisk, men prisen røg godt deropad, med fly og tog eller taxi fra lufthavnen til London. Der er trods alt i omegnen af 30 km hver vej.

Og så skulle jeg også bruge mindst én feriedag på det (de har jo ikke åbent i weekenden, så det må nødvendigvis være en hverdag). Og da jeg lige har fået nyt arbejde, så koster en feriedag mig en dagløn.

Og så skulle det jo lige passe at man kommer derover, og så er den medarbejder som ordner disse ting lige syg den dag, eller noget...!

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  ScandiOne Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunbao:
Hvad kan deres ambassade i London som den i København ikke kan ?

De kan udstede visa til Canada. Det kan de ikke i Danmark (Spørg mig ikke hvorfor. Svaret var: 'Det har vi slet ikke noget med at gøre!').

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Aggerholm:

Ravn:

Det lyder jo også meget rigtigt det er dig som afsender der skal betale.  har du en kvittering for de 528,00 DKK du har betalt?  

Jada.

Ravn:

I første omgang må du finde ud af hvilken forsendelse fakturaen på de 923,39 DKK dækker, om det var den til eller fra ambassaden. På fakturaen må der fremgår hvilken pakke der opkræves for.

Det 'sjove' er, at der ikke står noget forsendelsesnummer på fakturaen. Der står *intet*. Grunden til at jeg kan genkende det hele som noget der overhovedet vedkommer mig, er at jeg netop har sendt tre pakker, én til England og to til USA. Og disse fakturaer modsvarer netop én 'EU Forsendelse' og to 'Ikke EU Forsendelser'.

Du er sikker på, at det er ægte fakturaer, og ikke bare nogle svindel/phising mails?

For ved UPS fremgår modtager, tracking nummer mm altid af fakturaen, ligesom alle linjer er udspecificeret, således man kan se alt vedrørende forsendelsen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

For ved UPS fremgår modtager, tracking nummer mm altid af fakturaen, ligesom alle linjer er udspecificeret, således man kan se alt vedrørende forsendelsen...

Normalt vil man altid specificere hvad en faktura vedrøre, alt andet giver jo ikke nogen mening.  mon ikke du bør ringe til UPS´s kundesevice  hele sagen lyder meget mærkelig.  

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  ScandiOne Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Du er sikker på, at det er ægte fakturaer, og ikke bare nogle svindel/phising mails?

Det har jeg skam tænkt på. Men sagen er, at det er 'rigtige' breve, med girokort og det hele.

Papiret med girokortet er i øvrigt helt blankt. Det er kun den nederste girokort-del som er udfyldt med deres og min adresse samt beløb og betalingsdato.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Aggerholm:

Fashion-Seller:
Du er sikker på, at det er ægte fakturaer, og ikke bare nogle svindel/phising mails?

Det har jeg skam tænkt på. Men sagen er, at det er 'rigtige' breve, med girokort og det hele.

Papiret med girokortet er i øvrigt helt blankt. Det er kun den nederste girokort-del som er udfyldt med deres og min adresse samt beløb og betalingsdato.

Nu har jeg brugt UPS i Tyskland i over 15 år, og der har aldrig været en faktura, som bare minder om det du beskriver. Alt er nøje beskrevet mm.

Du har ikke valgt Express forsendelse ved en fejl, men kun betalt for standard?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)