Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Export til Kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en pakke der skal sendes til Kina (Hangzhou eller Shanghai) og så vil jeg gerne vide mere om hvad for en mulighed der er i forhold til shipping.

Pakken vil være med størrelse noget fra 30-45 kg, 0.7-1.0 CBM - General cargo

Det er ikke så vigtigt hvor lang det vil tage til at sendes men det handler mere om pris

Modtageret er privat person.

Har lige sendt mailer til DSV, Maersk , easyshipping og to mere men er der nogen anden her der kan give mig mere oplysning om en eks. pris til transport af den type af pakke , og så hvad for nogen mulighed det vil være bedst at sende min pakke med.

Takker i forhånd

Tilmeldt 29. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GK1993. 

Det vil være en dyr fornøjelse for at transportere din lille pakke via DSV, Mæersk, osv. Modtageren som privat person vil også have mass af besvær gennem told i Kina. 

Er det mulight at dele dine varer i 3 eller 4 portioner? Hvis ja, du kan sende dem som 3 eller 4 individulle pakker til din kunder i Kina. Loong Logistics Aps can hjælp dig med det. Det koster ca. 300 kr. for hver 10 kg. Du kan  ringe til 5358 5678 for at høre nærmere om priser. De har et samarbejde med PostNord og China EMS. 

Jeg har selv sendt mange pakker via dem, det fungerer perfekt. Det tager ca. 7-15 dage til Shanghai eller Hang Zhou fra Danmark. 

Tilmeldt 29. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GK1993. 

Det vil være en dyr fornøjelse for at transportere din lille pakke via DSV, Mæersk, osv. Modtageren som privat person vil også have mass af besvær gennem told i Kina. 

Er det mulight at dele dine varer i 3 eller 4 portioner? Hvis ja, du kan sende dem som 3 eller 4 individulle pakker til din kunder i Kina. Loong Logistics Aps can hjælp dig med det. Det koster ca. 300 kr. for hver 10 kg. Du kan  ringe til 5358 5678 for at høre nærmere om priser. De har et samarbejde med PostNord og China EMS. 

Jeg har selv sendt mange pakker via dem, det fungerer perfekt. Det tager ca. 7-15 dage til Shanghai eller Hang Zhou fra Danmark. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

inkuae:
Er det mulight at dele dine varer i 3 eller 4 portioner? Hvis ja, du kan sende dem som 3 eller 4 individulle pakker til din kunder i Kina. Loong Logistics Aps can hjælp dig med det. Det koster ca. 300 kr. for hver 10 kg.

Start nu lige med at læs hvad spørg skriver! Der er tale om en pakke på 0,7 - 1,0 kubikmeter  hvordan får du det til en lille pakke?  Da der er tale om volumen gods hvilket vil sige at godset bliver afregnet af volumen frem for vægten.

Den billigste løsning vil være med søfragt, men det tager fra 25-35dage at nå frem. mht. told bør du undersøge om modtager har en import tilladelse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)