Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan bruge mig ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver her idet der skulle være en der søger efter ham som jeres firma ikke kan undvære.

Jeg er en M på 40 år, jeg har i de seneste 4 år haft en ledende stilling i en stor Int. Virksomhed. Men valgte at sige op idet jeg ikke havde mig selv med i det og kun følte at jeg havde et arbejde for at tjene penge.

Havde så en god kontakt til en mindre Dansk virksomhed hvor jeg i de sidste 6 mdr. har arbejdet som intern sælger hvor min funktion var salg til nye kunder, som jeg havde stor succes med. Jeg var ansat i virksomheden på ren provisionsløn, den interne aftale var så at jeg efterfølgende skulle have provision af det salg der evt. ville komme fra "mine" kunder fremadrettet. Jeg opdagede ved en tilfældighed i sidste uge at der er kommet en del ordrer på vores infomail ( som jeg ikke har adgang til ) fra "mine kunder" som er kørt igennem systemet og solgt uden min viden og uden at provisionen er tilgået mig. der er her tale om ikke mindre end 18 ordrer der er gået udenom mig.

Jeg har i Fredags så valgt at opsige min stilling hos det pågældende firma, da jeg mener at relationer til andre mennesker bygger på ærlighed og troværdighed.

Kunne her være en der mangler en ildsjæl til jeres virksomhed og søger en der ikke er bange for at påtage sig nye arbejdsopgaver.

Mine kompetencer er kunderelation, salg.

Håber at høre fra jer derude.

Tilmeldt 27. Feb 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kan du skrive en mail til et@compani.dk 

Jeg har muligvis et spændene job til dig.

Mvh Elias

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)