Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blev snydt i handel via QXL- er der nogle chancher jeg få pengene igen ???

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

mimi:
hvor sikkert er det at jeg få mine penge igen ?
Grænsende til 0 - svindlere modtager penge - men har aldrig nogen når de skal af med dem.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra esbjerg
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bliver mere og mere demoraliseret jo mere jeg spørge rundt..... Har jeg forstået det korrekt og er det bare det bedste at jeg glemmer det hele ?

Han arbejder jo, han modtager løn hver måned, så hvis han har en fast indkomst hvordan har han ikke noget hvorfra han kan betaler tilbage ? (ifølge et rets dom).

Kan retten ikke bare ser hvad han har på sin konto; kan de ikke bare tage beløbet fra hans konto ( 100 kr hvert måned) det gør man jo med andre bøder, eller beløb man skylder til kommune, skat, politi, p båder osv.

Det lyder utrolig at sådan nogle svindler kan bare slipper af med sådan noget; på denne måde behøver de slet ikke tage et arbejde; og heller ikke arbejde på fuld tid .....de tjener mere end os andre :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

mimi:

jeg bliver mere og mere demoraliseret jo mere jeg spørge rundt..... Har jeg forstået det korrekt og er det bare det bedste at jeg glemmer det hele ?

Han arbejder jo, han modtager løn hver måned, så hvis han har en fast indkomst hvordan har han ikke noget hvorfra han kan betaler tilbage ? (ifølge et rets dom).

Kan retten ikke bare ser hvad han har på sin konto; kan de ikke bare tage beløbet fra hans konto ( 100 kr hvert måned) det gør man jo med andre bøder, eller beløb man skylder til kommune, skat, politi, p båder osv.

Det lyder utrolig at sådan nogle svindler kan bare slipper af med sådan noget; på denne måde behøver de slet ikke tage et arbejde; og heller ikke arbejde på fuld tid .....de tjener mere end os andre :-)

Når han har arbejde, og beløbet ikke er større, er der stor chance for, at du kan få pengene eller der kan laves en afdragsordning. Så kan du føre sagen selv, er det værd at overveje.

Domstolene kan ikke gå ind og overføre et beløb hver mdr fra hans konto, fogedretten kan evt hjælpe dig med en afdragsordning.

Han slipper ikke, det giver med stor sandsynlighed en grim plet på straffeattesten, en bøde for salg af hælervarer, samt et krav om at betale dig retur. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra esbjerg
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

De er alle gode nyheder; men kan han lade være at betaler tilbage ? Jeg har forstået at at åbne sagen koster 500; hvad med fogedretten ? Er det inklusiv i det ? ellers skal der betales mer ? Kører det automatisk videre efter han bliver dømt, eller skal jeg selv henvender mig til fogedretten ? Tak

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Drop den retssag. Det er alt for langsommeligt og tidskrævende i forhold til beløbet.

Bor sælgeren i nærheden af dig?
Jeg vil gå direkte efter at genere sælger så meget som muligt (indenfor lovens rammer) indtil han betaler dig.
Er det forstået rigtigt at han er souchef i en butik?

Fra esbjerg
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

JA, men det er i AALBORG og jeg bor i ESBJERG, og JA, han er souschef i S..... der, utrolig ikke ?.

Jeg vil også gøre det på din måde; det er bare lidt for langt at køre frem og tilbage.....

Men, jeg tage på et eller andet tidspunkt en dag fri fra arbejde og bruger den sammen med ham og sine kollegaer; måske deler jeg min oplevelser også med deres kunder; ikke noget ulovlig.....

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rimeligt sikkert..

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mimi:

JA, men det er i AALBORG og jeg bor i ESBJERG, og JA, han er souschef i S.... der, utrolig ikke ?.



Hvis han har behov for at snyde for 2000 kroner, så siger det muligvis noget om lønningerne i discountbutik verdenen Smile
Du må huske at holde øje med hans bedragerisag og så henvende dig til Spars hovedkontor når/hvis han bliver dømt.
Så er burde det være slut med den souschef stilling.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg skriver i egenskab af moderator
Det er ikke tilladt at skrive intimiderende om enkeltpersoner eller firmaer her på Amino.

mimi Det er min opfattelse at du har fået belyst dit emne fra alle kanter, og resten af tråden nu bruges til personangreb.

Det bedes ophøre nu. Jeg har været nødt til at rette de oplysninger bragt af dig, som kan identificere personen. Undlad at komme med nye oplysninger derom.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra esbjerg
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg absolut respekterer; det jeg er ud efter er ikke at truer eller intimiderer nogen som helst; men på et punkt har du ret .... der er et meget konkret emne om en meget ukonkret person (og du skulle ikke have rettet noget som helst, da der er flere S........ butikker i A.........., og A......... er ret stort, og det er flere S...c.......r i dem alle.

Det jeg gerne vil, er at finder ud af, hvis der er det en nemmer, bedre og mere konkret løsning på af få mine penge igen, måske helt uden at være nødt til at gå rettens vej ??? Han bliver stævnet for det han har gjort; og fordi han skal straffes for det ..... ellers tror du at noget at det jeg siger eller skriver her kan straffer ham ? Jeg er næsten sikker på han er ligeglad med alt hvad jeg har at sige eller gør ....

Jeg ville også deler min oplevelse med andre så de kunne få en advarsel, i tilfælde de kommer forbi noget som den klovn jeg har ....

Men, jeg har faktisk kun en konkret spørgsmål... Kan jeg eller må jeg smider hans navn, oplysninger (ikke billeder) her eller andre steder på nettet EFTER han bliver dømt ? Det vil ikke bare være spekulationer; det ville være et helt konkret døm afgivet af retten. Mange tak.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)