Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wholesale/ B2B

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide Ravn. Den vil jeg benytte mig af. Jeg har været lidt i tvivl om netop de her emner, men med din meget uddybende forklaring står det nu lysende klart. Du er bare rigtig rigtig god!!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

M.S

Stop nu lige en gang med at spamme andres indlæg

Hvad med at du selv startede med at bidrage med noget selv - noget der er konstruktivt!

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det der konstruktivt er en super god ide! Den vil jeg benytte mig af. Tak for ideen og din tid, det er meget værdsat.

Ang. beskeder, så må jeg bare beklage hvis du har fået en forkert opfattelse. Jeg har kommunikeret med dig som et forbillede indenfor iværksætteri, og er taknemmelig for l det jeg har lært. Dine forslag af hmm... tvivlsom karakter har ingen interesse, jeg tvivler desuden på at det er lovligt. Hør her, hvad du godt kan lide og hvad du tænder på er helt din sag - jeg dømmer ingen, men har ingen interesse i at deltage i den slags.
Tak igen for dine konstruktive indlæg,

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:
Jeg har kommunikeret med dig som et forbillede indenfor iværksætteri

Ja det må da siger at du gør det - men nedenfor lidt et uddrag af nogle af de privat beskeder du har sendt mig i dag, et meget forbilledlig sprogbrug du bruger.

Af M. S.

26. oktober 2017 15:01

Tak for svar. Det var venligt igen at bruge din kostbare tid, du som ved alt om alle emner. Det ser ud til at øvrige brugere inkl. administrator mener, at din opførsel er kritikværdig, men det er vel et normalt træk for en gammel selvfed narrøv, som ikke rigtig har præsteret noget nævneværdigt. Vi tager allesammen fejl og du har hele tiden ret. Tillykke! Hvis du har lyst, kan jeg folde dig en hat af avispapir for at fejre og markere din titel som verdensmester.

Af M. S.

26. oktober 2017 19:03

Jaja bla bla, taberen med over 9000 indlæg uden nogen essens kan naturligvis bedømme andre ud fra uenigheder på et forum. Du er en mobber og en krænker og du fortjener at blive behandlet som en sådan, din latterlige taber som aldrig har opnået noget som helst og nu spiller verdensmester på et forum for naive unge mennesker.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

M.S.

Du bliver jo ved med at skrive!  Her er de sidste ny private beskeder!  Gad vide om andre mener du er helt normalt!

Fra Dig selv

26. oktober 2017 19:31

Vil du være venlig at stoppe med at skrive til mig! 

Mener du privat?

Vil du være venlig at stoppe med at skrive til mig privat! 

Ja, det er intet problem. Du skal bare sige til, så er det fuldt stop fra min side

Skal jeg forstå det sådan, at du så alligevel ikke vil forklare "tvungen afkøling"??

Af M. S.
26. oktober 2017 19:43

Du skal altså sige til hvis det bliver for meget med private beskeder, jeg kan muligvis finde svaret et andet sted

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det der er da frygteligt!

Det er altså flot at du alligevel, selvom tilværelsen byder dig trods, løfter dig op over masserne og går forrest som det gode eksempel. Vi kan alle lære meget af dig.

Jeg har hørt, at der skal være reception for dig, som markering af din verdensmestertitel. 

Hvorfor screendumper du ikke resten af beskederne? Er de uinteressante?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:
Vi kan alle lære meget af dig.

Men åbenbart intet af dig! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:
Hvorfor screendumper du ikke resten af beskederne? Er de uinteressante?

Du kan da sagtens få lidt flere af dine tåbeligheder!

Af M. S.

26. oktober 2017 19:43

Du skal altså sige til hvis det bliver for meget med private beskeder, jeg kan muligvis finde svaret et andet sted

Hej Ravn,

Jeg har besluttet, at med mindre du undskylder, så vil jeg ikke skrive privat med dig mere. Det er jeg sikker på du godt kan forstå, når du vågner fra din portvinsbrandert.

Hej Ravn, Jeg godtager din undskyldning. Godt at du selv forstår at du har været ret grov. Det er ok, så længe du lærer noget af det. Vi skrives ved ;-)

Fra Dig selv
26. oktober 2017 21:26

Vil du være venlig at stoppe med at skrive til mig! 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)