Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestilling af hår voks fra Asien, CVR?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos!

Jeg er 19 år gammel og går i 3.g. Jeg har altid haft drømmen om at være entreprenør. Derfor sidder jeg med en skarp idé og har en stor kendskab til mange frisører, derfor er det en oplagt mulighed at sælge hårvoks. Det er ikke alle salgs hår voks jeg skal sælge til mine kommende potentielle kunder. Det er en bestemt type voks som de fleste frisører anvender i København.

Mit store spørgsmål er så....

Da det kun drejer sig om en bestemt vokstype, herunder 4-5 modeller af den model jeg taler om, er det så nødvendigt at have et CVR?

Hvilke udfordringer ville der være ved entreprenørskab? 

Jeg er allerede i dialog med min leverendør og vi snakker frem og tilbage. Nogen som kan forklarer det grundlæggende også mht. skat mv.?

Håber jeg fik formuleret mig ordentligt og håber på konkrete og bedst muligheder henvendelser! :)

Tak på forhånd, glæder mig til at høre jeres svar.

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du styr på de mærke som sådanne produkt skal have fra Asien.. hvis der skal være noget inden det kommer til EU, tænker CE osv.. :-)

Har du selv søgt viden? Bruge nogle dage på research så får du alle dine svar. Der er udfordringer ved at være selvstændig og de er vidt forskellig fra person, da det er erfaring, netværk osv.. der er vidt forskellige :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)