Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser du vores hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa AminoerSmile

Det er et par uger siden jeg sidst har været aktiv her på siden da jeg har haft travlt med linkbuilding.. Ja den slags tager jo tid som i ved.

Jeg har set at at man kan få feedback på hjemmesider/webshops så det vil jeg da også lige prøve. jeg har part i denne hjemmeside https://you-go.dk/ hvor vi udlejer ferieboliger i Italien. 

Så hvis i vil komme med lidt feedback, ris og ros og evt. forbedringsforslag vile det være skønt. på forhånd takSmile

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen???Smile

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der lige umiddelbart springer i øjnene rent grafisk, er din slider i toppen af forsiden. Mine øjne kan slet ikke få styr på billede og tekst. Den hvide tekst er meget svær at læse. Et godt råd ville helt sikkert være at optimere den - da det er det første dine besøgende ser.

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak Nicklas, det vil vi få kikket på

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig omkring den hvide tekst. Derudover føler jeg slideren bør være lidt højere oppe, måske ved at gøre logoet mindre, selve menuen virker også sådan at den fylder stort tomt område. 

Hvad der dog først springer mig i øjnene er farven på den top-bar, den synes jeg godt nok er noget kedelig. 

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis mindre tekst på forsiden ved jeres "nyt fra bloggen". Folk skal nok trykke ind på det, hvis de vil vide mere. Rent grafisk virker det også bedre, hvis teksten ikke er 3 gange så lang som billedet det omhandler. :)

Jeg er faktisk også enig, med det med at menuen er for stor.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav bedre fokus på prisen

som f.eks. lavet på dette billede

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa

Jeg sidder og kigget på sitet, og tænker at det generelt ser rigtig fornuftigt ud :-) Bemærker at menuen forsvinder når jeg scroller ned, men sidder fast i toppen når der scrolles op? Jeg antager at dette ikke er bevidst. 

Jeg sidder i en Google Chrome browser, hvis dette skulle være relevant. (Det kan det nemlig tit være).

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Børsting Sørensen :

Hej Lisa

Jeg sidder og kigget på sitet, og tænker at det generelt ser rigtig fornuftigt ud :-) Bemærker at menuen forsvinder når jeg scroller ned, men sidder fast i toppen når der scrolles op? Jeg antager at dette ikke er bevidst. 

Jeg sidder i en Google Chrome browser, hvis dette skulle være relevant. (Det kan det nemlig tit være).

Mange news sites, f.x. washingtonpost.com har det samme - og jeg antager ideen er - hvis brugeren scroller ned betyder det brugeren er interesseret i indholdet nedenfor, men hvis brugeren scroller op er brugeren uinteresseret / leder efter en menu / noget at klikke. 

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som stigeb skriver, så vil jeg også mene den funktion er bevidst.

Jeg syntes det er en fin funktion - specielt på smartphones.

Jeg ville gøre menuen mindre - ned til max 100px i højden. Det giver et fint flow, hvis logoet også mindskes.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)