Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser du vores hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her... For stor menu i toppen. Logoet bør ændres så det passer ind i en lille menu bjælke.

Derudover, underteksten i billedet får ens hjerne til at give op lige når man får den i hovedet.
Nøjes istedet med den store overskrift, og sæt underteskten under billedet istedet.

En undertekst på et billede som der, fungerer kun hvis teksten er ultra kort og præcis

:-)

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa, 


Jeg kan se, at du har fået et par gode inputs allerede. Jeg har optimeret ringe mange hjemmesider, lignende din, og kommer nu med et par gode forslag: 

1) Din menubjælke og logo tager rigtig meget plads, og skubber dit vigtige indholder langt ned på siden. Dette bør du gøre mindre. 

2) Jeg ville gøre din slider statisk, så man ikke kan skifte baggrunden. Teksten kan være svær at læse. Derudover ville jeg nøje vælge et billede, som ikke havde for mange forstyrrende baggrundselementer, så teksten ville være læsevenlig. Afslutningsvis kan du ligge et mørkt overlay over billedet for at skabe kontrast til den hvide tekst.

3) For mange farver. Jeg kan tælle mig til over 10 farver på din hjemmesiden. Selvom der er mange nuancer i dit logo, så bør du bruge maks 3 forskellige farver.


4) I din checkout bør du uploade dine ikoner som flere filer og ikke et stort billede: https://you-go.dk/wp-content/uploads/2017/05/booking2.png 


5) Evt. fremhæv nogle udtalelser fra tidligere lejere. 


For at opsummere, så skal der skrues ned for farverne og gøres brug af social proof. Ellers er det mega godt at man kan se så mange billeder af de forskellige villaer og at I gør det personligt, da det øger troværdigheden. 

Hvis du skal have hjælp, eller blot har spørgsmål til mine punkter, så skal du være velkommen til at skrive :-)

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange tak til jer allesammen. Det var nogle virklig gode råd jeg fik med mig herSmile 

Jeg ved ikke om vi kan få rettet det hele til men nu er der da i den grad noget at gå i gang med

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)