Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til jer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, 

Som nogle af jer nok allerede ved, så er jeg ved at starte et firma op der sælger reklameartikler. Mine vare komme fra et andet land i Europa. 

Mit problem er, at jeg har fået en masse henvendelser fra firmaer og sådan som jeg ser på det, så går det lige en tand for hurtigt og jeg føler ikke, at jeg kan leve op til kvaliteten, når det går så hurtigt. Med det sagt, så mener jeg, at folk indsender de ting de skal bruge til mig, jeg kontakter min samarbejdspartner og de finder en pris, som jeg så får efter et par dage. Der går for lang tid ind i mellem, og der vil nok gå et stykke tid, til min komplette katalog til alle mine varer kommer ud. Derfor har jeg tænkt over, om jeg måske skal vælge 3-5 varer, hvor jeg kan påføre en pris, alt efter hvor man man køber. Her tænker jeg hovedsageligt, at jeg vil vælge 5 varianter af kuglepenne i 20 forskellige farver og angive en pris med laser tryk og forsendelse. 

Synes I det er en god ide, eller er det for mærkeligt at starte på den måde? Har I nogle ideer til hvordan det ellers kunne gøres, så skriv endelig. Der er nemlig tusindvis af varer, og det tager et godt stykke tid at lave en katalog + det er ikke helt billigt, især ikke når man ikke engang ved om firmaet kommer til at køre eller ej. Derfor tænkte jeg, at jeg kunne starte småt op og tilføje flere og flere vare lidt efter lidt. Hvad synes I folkens?

Mvh. Andreas

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ups, Andreas, afsløret. Hold nu op med at spilde vores tid. Undskyld, Anders, hvis jeg tager fejl, kan du dokumentere nogle af disse 'masse' henvendelser?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fatter hverken hoved eller hale af det du skriver Ander / Andreas. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
 Fatter hverken hoved eller hale af det du skriver Ander / Andreas. 

Jeg har bedt support om at undersøge denne bruger, som under mindst ét andet navn spilder ret meget af vores tid. Jeg ved ikke, hvad der skal til, for man kan jo bare oprette sig igen. Men så ved I det, og hvis I støder på endnu et indlæg i denne stil, ufattelig dumt og/eller usammenhængende -så ignorér det. 

Jeg skriver normalt ikke sådan (for der findes jo egentlig ikke "dumme spørgsmål", vel?), medmindre jeg er over 99% sikker - og dét er jeg her. Jeg har søgt på  profilernes aktiviteter, og alle tråde foregår på denne måde. Ingen sammenhæng. Ingen realiteter. Det er for vildt. --og så fik jeg også lige spildt lidt af min tid.

Fortsat god dag derude.

Tilmeldt 19. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt, at jeg hopper rundt, men hvad er det helt præcist du ikke forstår, så jeg måske kan gøre det lidt mere klart?

Problemet er, at jeg til at starte med tænkte, at jeg ville sælge en masse gadgets, hvor mine "kunder" kan vælge at få deres logoer på. Dog er problemet med dette, at transportprisen ikke er den samme for hver vare fra udlandet til Danmark og jeg kan ikke ansætte et fast transportfirma, da det er for dyrt for mig, når jeg ikke har så mange kunder pt. Det kan simpelthen ikke betale sig i starten. Derfor tænkte jeg, at jeg måske kunne udvælge 5-10 produkter, som jeg tror er mest interessante for det danske marked og arbejde mig stille og roligt op med flere produkter. 

Når jeg siger, at jeg har fået en del henvendelser, så snakker jeg selvfølgelig ikke om tusindvis af henvendelser, slap nu lige af folkens. Det er første gang jeg bevæge mig ud i sådan et projekt og jeg gør det ligeså meget for at få erfaring, som at at tjene penge. Jeg har selv været rundt til forskellige firmaer i danmark og snakket med dem. Bl.a. de steder jeg har arbejdet for før i tiden og de har vist stor interesse, men hver gang de har spurgt efter en vare, så har det simpelthen taget for lang tid at give dem en ordentlig respons. 

Beklager, at jeg virker useriøs, men det er ihvertfald ikke hensigten at spamme jer. Det er dybt seriøst jeg ber om jeres hjælp. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders2121:
Det er dybt seriøst jeg ber om jeres hjælp. 

Jeg tror, du vil vinde lidt troværdighed ved at linke til din shop og bruge dit eget navn.

Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)