Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af WooCommerce Membership med WooCommerce Subscriptions

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er i gang med at introducere medlemskabsfunktion på Pastaparty.dk. Jeg har installeret WooCommerce Membership og WooCommerce Subsribtions i kombination med WooCommerce (selvfølgelig), men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan det hele skal sættes op.

Jeg synes jeg har prøvet alt jeg kan finde ud info på nettet, men synes stadig ikke det giver mening.

Det eneste der skal laves, er én enkelt type medlemskab der skal betales for én gang om måneden. Så ifølge min logik skal der laves en side hvor en bruger opretter med brugernavn og adgangskode og derefter går til betaling. 

Men det synes jeg ikke ligefrem er det der sker. 

Er der en venlig Amino der har lidt tid til at hjælpe? Evt mod betaling (hvis det kan holdes på fornuftigt niveau - pengene i virksomheden er ikke de største pt.).

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lavet Woo Subscriptions for en kunde, så måske kan jeg hjælpe. Men jeg har brug for lidt flere detaljer - kan du beskrive præcist hvad sker for dig når du gør hvad?

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik, tak for din henvendelse. Der var allerede en der havde henvendt sig i en privatbesked, som der fik styr på det (og meget andet). Så det er ikke længere aktuelt. 

Stort tak til Flex Page for hjælpen :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)