Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til egen produktserie

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Sagen er den at jeg rigtig gerne vil vil uddanne mig til mediegrafiker, og har været igang med grundforløbet på tekniske skole i Roskilde, men af personlige oversager og et meget yngre medelever (er selv 30, de fleste var under 20) måtte jeg afbryde min drømme uddannelse, jeg fik af vide til en af optagelsesamtale at det bedste for mig ville være hvis jeg gik ud for at søge elevplads og komme direkte ind på hovedeforløb, og at det ville være en go ide at lave egen produktserie med eget logo, og emballage design, nu er jeg er jeg tilbage og på banen igen og er klar til at komme videre og søge elevplads, men jeg sidder fast med min port folio mappe da jeg gerne vil kunne vise at jeg kan alt omkring det her med medie grafik (Adobes Programmer).
Jeg vil gerne Lave mit eget produktserie, men jeg sidder fast omkring navn til mit produktserie, så er der en der kan hjælpe mig lidt igang med navn, resten kan jeg selv.

På forhånd Tak

Malene 

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kalder da bare din produktserie for 'Malene Odgaard'.

Tilmeldt 30. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe.. ja det ville være det nemmeste, men så skal produktet jo os være noget der kunne passe til :) 

syntes ikke rigtig jeg kan kalde mit produkt malene odgaard hvis det nu skulle være inden for detail 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

maleneodgaard1986:
og at det ville være en go ide at lave egen produktserie med eget logo, og emballage design

Egen produktserie? Hvad skulle ideen være i det?  

maleneodgaard1986:
da jeg gerne vil kunne vise at jeg kan alt omkring det her med medie grafik (Adobes Programmer).

Hvis du kan det hele hvorfor så overhoved tage uddannelses, det lyder jo til at være rent tidspilde.  Hvorfor finder du ikke bare et job indenfor faget?

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår det lidt som om, at du skal bruge en portefølje, og i den portefølje skal du fremvise en produktserie? Du kan vel "bare" lave en fed designlinje og så kalde den lige præcis hvad du vil. Det er vel kun et udstillingsvindue? 

Som jeg forstå din tekst, jeg kan jo tage fejl, så brug dig selv som serviceprodukt og sælg dig selv?

Tilmeldt 30. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen jeg har en ide om det skulle være lige som Coop, vores, og levevis.

Ja det kunne jeg, men tror bare ikke jeg bare kan gå gå igang, for ærlig ved jeg ikke hvordan jeg skal komme igang hvis jeg ikke har noget papir på at jeg kan det eller noget :/

Tilmeldt 30. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Åhh det kunne jeg os gøre, men jeg er så dårlig til at sælge mig selv.

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har personligt en online portefølje, som også fungerer som mit CV. På den side er der:

 - Hvem er jeg?

 - Hvilke projekter har jeg lavet? (Her kan du jo fremvise dine logoer osv. - lyder til du har styr på det?)

 - Hvilke erfaringer har jeg? 

 - Hvilke skills har jeg? (Photoshop - InDesign - osv.)

 - Referencer

- Kontakt mig

Hvis du synes du mangler projekter at fremvise - så lav et fiktivt, som jeg nævner tidligere. Det er lige meget hvad. Hvis du har lyst til at lave en kæde som Coop - så lav en kæde der hedder Scoop. Lav et logo til Scoop, lav en folder, lav det du kan finde ud af. Vis du har en forståelse for det.

Tilmeldt 30. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas:

Jeg har personligt en online portefølje, som også fungerer som mit CV. På den side er der:

 - Hvem er jeg?

 - Hvilke projekter har jeg lavet? (Her kan du jo fremvise dine logoer osv. - lyder til du har styr på det?)

 - Hvilke erfaringer har jeg? 

 - Hvilke skills har jeg? (Photoshop - InDesign - osv.)

 - Referencer

- Kontakt mig



Det er os såen der jeg gerne ville hen af, men ja jeg mangler opgaver til fremvisninger og derfra mit råben om hjælp til noget jeg kan lave, da jeg er løbet til fast i at opfinde en opgave, jeg syntes selv jeg har ret meget styr på det hele, da skolen kedet mig og jeg kunne meget af det de lærte os i forvejen, og grunden til at jeg søgte ind på skolen var kun fordi jeg ville have papir på at jeg kunne (håber det giver mening)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

maleneodgaard1986:
Det er os såen der jeg gerne ville hen af, men ja jeg mangler opgaver til fremvisninger og derfra mit råben om hjælp til noget jeg kan lave, da jeg er løbet til fast i at opfinde en opgave

Her gik jeg og troede man skulle være kreativ som mediegrafiker?

Lav noget virkelige opgaver, hjælp f.eks en foreninger /organisation med at forbedre eller ny tænke deres grafiske design, frem for at arbejde på fiktive opgaver.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)