Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af plast + metal (hjælp og ca. pris)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg skal have produceret en beholder, som skal laves af plastik på den nederste del (ca. 1/3 af selve beholderen). I plastikken skal indvendigt være plads til noget elektronik, da den skal kunne angive en temperatur. Selve den elektroniske del er der styr på. Plastikken skal være formet således, at vi kan sætte de elektroniske komponenter ned i. Så det passer. Dette er klar, men det er selve produktionsteknikken jeg er i tvivl om.

Derudover består toppen (2/3 af beholderen) af metal. Tykkelsen på kanten er ca. 5 mm.

Højden på selve beholderen er ca. 10 cm.

Diameteren er ca. 7 cm.

Jeg vil gerne have hjælp til hvem jeg mere præcist skal kontakte.

Og hvad vil en ca. pris være på at få fremstillet disse - hvis jeg skal bruge 500 stk til at starte med?

Jeg regner desuden med at få 3D printet en eller to prototyper før jeg vil gå igang med en stor produktion.

På forhånd tak

Selve formen minder om billeder jeg har tilføjet.

Rettelse: Jeg har prøvet at tilføje et billede, men det ser ikke ud til at der sker noget. Jeg prøver med et link: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB17rpeIVXXXXbWXFXXq6xXFXXXw/Cuivre-de-soja-cire-photophore-400-ml-cuivre-photophore-bougies-Or-rose-laiton-cuivre-bougie-navire.jpg

Tilmeldt 19. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Fra  DoItDesign Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben, 

Det lyder som et interessant projekt du skal til at i gang med. 
Jeg kunne sagtens begynde at slynge tal ud og spørge ind til inserts, cavities og tolerancer, men det ville nok ikke bidrage med meget. 

I stedet så vil jeg gerne rådgive dig, om muligt. Derfor vil jeg høre om

- du har en CAD-tegning af hvad du skal have produceret?

- du har et bud på hvordan elektronikken skal fastgøres inden i det producerede 

- hvilket miljø produktet skal anvendes i 

Du er meget velkommen til at kontakte mig, så kan vi se lidt nærmere på det.

De Bedste Hilsener 
Claus Baumann
Partner
Doitdesign.dk

Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben,

Jeg kunne være behjælpelig med 3D print i Nylon, også forstærket med fibre hvis absolut nødvendigt mht. mekanisk styrke. Hvis du ikke har tegninger af emnet du skal have printet, kan vi også finde ud af det. 

Send mig PM for mere info.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)