Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi klar til Black Friday - konstruktiv kritik søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg ejer webshoppen www.modeslips.dk .

Den største omsætningsdag nærmer sig med hastige skridt i form af Black Friday. Derfor vil jeg rigtig gerne have nogle kritiske øjne til at kigge på webshoppen og komme med konstruktiv kritik ifm. alt vedr. siden.

Er der noget du synes der halter iht. design, brugervenlighed, direkte fejl eller mangler eller lignende vil jeg blive super taknemmelig for en tilbagemelding. Vi har nemlig lige et par uger til at rette fejlene inden nettet nok engang koger over. :-)

På forhånd mange tak for jeres tid. :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Fra  M&S Marketing I/S Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth 

Flot site! Jeg ved ikke, om du har abonnement hos Trustpilot, men hvis du har, ville jeg generelt smide Trustpilots 5-stjerner ind forskellige steder på siden - også i webshoppen og under hvert produkt, nu når I har så mange flotte anmeldelser. 

Når jeg går ind under slipsenåle, så synes jeg, at det virker meget mærkeligt med "vælg farve"-filteret i venstre side, når jeg kun kan vælge gul og udvalgt er begrænset. Væk med det eller ihvertfald de kategorier, som man ikke kan vælge. Desuden er der tomt under "populært".

Mange hilsner

Katja

Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth
Jeg vil begynde med at sige at jeg ikke selv går med slips, men jeg var inde og se på din side, som jeg synes er flot, billederne med slips undre mig dog, for de ser krøllede ud, altså under knuden, hvor jeg ville synes det var mest prof hvis de var glatte. Dette er bare min ydmyge kommentar, som du ikke skal lægge for meget i, da jeg som sagt ikke har den store forstand på slips... held og lykke med salget !

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 20
Fra  Intrace Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Man kan godt se i har brugt en del kræfter allerede på siden. Den virker ihvertfald godt bygget op og giver en god troværdighed. Umiddelbart har jeg kun fundet nogle små ting du kan tage til dig.

Øverst til venstre er der et lille ikon med et udråbstegn. Jeg har ingen ide om hvad dette var og da jeg holdt musen over den, stod der kundeservice i url stien. Dog lader det til det er Handelsbetingelser i har derinde istedet for. Jeg vil nok helt fjerne ikonet, da i allerede har link til handelsbetingelser i footeren og omdøbe urlen.

I footeren har i jeres copyright med sort på en grå baggrund. Jeg vil nok også gøre ikoner i den nederste footer mindre og forbedre layout lidt mere.

Det er en smule frustrerende når man klikker på et af filtrene på produktsiderne, så scroller ned så langt ned, at du skal til at scrolle op igen for at ændre filter. Jeg vil nok fjerne at den automatik scroller ned hver gang.

På flere undersider har i en hvid sektion i bunden af jeres side. Bl.a. jeres Black Friday og Cyber Monday.

Jeres kontakt formular virker meget forvirrende. Har ingen ide om hvad de første to input felter gør. Derudover er url'en på engelsk.

Populær afsnittet ude i sidebaren på produktsiderne viser ikke nogen produkter? Ved ikke om det kun er i mit tilfælde.

En smule SEO tips:
Fjern html fra url'en på undersiderne.
Tror lidt at "Fri Fragt" i alle titlerne forværre jeres SEO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)