Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kuverter, hvor ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''er

 
Jeg skal bruge ca. 5000 C5 kuverter med rude årligt, måske med tryk.
 
Hvor finder man nogle der lukker ordenligt, kan leveres i små styktal (5000 af gangen) og samtidig er billige ?  ;-)
 
Jeg har naturligvis undersøgt sagen ved min lokale trykker, men priser på 3-5 kr pr kuvert er måske at smide om sig med mit beskedne overskud.
 
PFT.

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gå ind på internettet og søge på det og se, hvad der kommer frem. Jeg har god erfaring med at man ikke bare skal høre det lokale trykkeri. Der findes mange trykkerier i både Danmark og også i udlandet. Jeg sparede over halvdelen af mine trykkeriomkostninger sidste gang bare ved at se mig lidt om. Og det foregik pr. e-mail og telefon og fungerede fint.

Hilsen Jakob

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poulsgaard.

Tag kontakt til Jesper fra www.mediamouse.dk , han er aktiv Amino og har check på diverse tryksager.
Hans priser kender jeg intet til, men 3-5 kr. hos din lokale trykker lyder voldsomt - er det med 24 karats guldtryk ?
 
Du kan også tage direkte kontakt til en af Danmarks største kuvertproducenter, tidligere Bjørnbak ( kan ikke huske deres nye navn), ligger på Baldersbuen i Hedehusene.
 
En sidste mulighed er www.qxl.dk, søg på kontorartikler, så skal du bare se løjer, det er et eldorado til billige penge og skulle kunne ramme dit behov.
 
Held og lykke.
Bedste hilsner og god weekend.
 

Peter
Danmarkshop.com

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Jeg vil godt give dig en pris der nok skal være bedre end den din nuværende trykker har givet..

Men fortæl mig lige lidt om tryk. Er det 1, 2 eller 4 farver. Skal der være åbning i top eller siden. Vedrørende lim skal det selvluk eller med strip..??
 
Er der noget grafisk arbejde i det.. eller leverer du trykklart materiale..???
 
Skriv gerne til min mail tnt(snabelA)tnt-factory.dk
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

  Det lyder godtnok dyrt....

I MediaMouse ligger vi gennemsnitligt nede omkring 2,7 i stykpris ved 1.000 C5 kuverter med rude - lidt afhængigt at selve det som der skal trykkes. Prisen er så for fuld 4-farve offset.
Hvis der er mere simpelt det som skal trykkes og der også er tale om færre antal farver, så kan vi være helt nede på en stykpris omkring 1,6 - og så er de altså stadig offsettrykte og i god kvalitet   Det er først hvis vi er nede og snakke om under 1.000 stk. at vi vil begynde at digitaltrykke dem i stedet for.
 
Hvis der er tale om 5.000 så vil stykprisen jo også være lavere grundet mængden.
 
Hvis du er interesseret, så vil jeg godt give dig et tilbud på 5.000, men så skal jeg lige vide hvad det præcist er du vil have trykt på kuverterne. Du kan fange mig via email på
jesper snabelA mediamouse.dk
eller på mit direkte nummer 22 72 66 72.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej PFT,
 
Det din trykker fortæller dig med 3-5 kr. per standard kuvert, er, at de ikke vil lave det for dig.  
 
http://www.encore.dk har nok de billigste kuverter uden tryk.
 
http://www.valbylyntryk.dk/ er OK med farvelade på kuverten, hvis du vil teste priserne på mediamouse, varen er jo ret så generisk.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg har her til aften regnet en pris ud til Poulsgaard på baggrund af de informationer han har givet mig.

  Til de nysgerrige kan jeg så fortælle, at stykprisen endte på under 1 kr. pr. kuvert - og så er det altså stadig offsettryk og selvfølgelig den gode kvalitet der er vores kendetegn.
 
Og nej Heidi - du skal ikke regne med at kunne få guld-trykte kuverter til samme pris
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
3-5 kroner pr. stk. lyder da helt vildt. Prøv på www.lasertryk.dk - de er enormt billige, og du kan måske købe blanke kuverter af dem hvis det er det du har brug for.
 
- Søren
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Poulsgaard...

Vi skulle ihvertfald også kunne gøre det for 5000 kr... Bare skriv til mig, hvis det er

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)