Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påtryk af firmalogo på usb pen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fundet en usb pen til 28 ex moms, men mangler et godt tilbud med påsætning af logo, og evt. hvis nogen kan skaffe dem billigere?

Vil gerne have et tilbud på 100 stk.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad være med at producere flere obscure usb penne ... det er ikke spændende mere, tværtimod. Find på noget nyt og spændende ... hvad med en MP3 afspiller med logo på? og en firma præsentation som et nummer på den? Hvad med en digital billedramme der viser firmaets logo mellem hvert tiende billede? hvad med en løbe-vest med firma logo på ryggen?

 

Vær dog lidt opfindesomme istedet for at plagiere andre og være kedelige :P     

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du kaster dig ud i det helt store køb af det aller billigste usb sticks, bør du nok lige læse denne artikel:
Billige USB-nøgler kan føre til datatab

Der har været nogle uheldige sager med elendige sticks som var fra kinesiske fub-leverandører der mærkede dem med kvalitetsnavne, men selve produktet var elendigt...
Hvis jeg nu var din kunde, og du gav mig en usb stick med dit logo på så jeg kunne huske dig i alt evighed, hvorefter usb sticken slettede halvdelen af en vigtig salgspræsentation - så ville jeg ikke huske dig for noget godt, hvis du forstår hvor jeg vil hen...

EDIT: Er også enig med den kommentar som Mikkel kom med mens jeg skrev. USB sticks er kedelige... ;-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en Kingston USB pen, på 1 GB, den skulle da ikke være så dårlig.. 

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være fedt, at kunne give vores kunder en ipod nano til 1500 kr. Så skal vi bare lige finde ca. 135.000 kr. mere i vores budget heh, ej, lider spændne men hvad ville så sådan nogle lige i ?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian: Hvad skal du bruge dem til? og hvilket signal ønsker du at sende ? 

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vare bare som en ekstra gave til vores kunder, og evt. hvis vi skal på messe.

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Og når jeg står hjemme ved mig selv med 20 USB dimser som jeg har fået ved 20 forskellige stande hvordan skal jeg så kende dem fra hinanden og lige bestemt beslutte mig for at handle hos jer?

Derudover skal i dele det op, jeres kunder skal have et budskab i retning af "Kan i huske sidst i handlede hos os? Var vi ikke dygtige? Ring til os næste gang i har brug for en lign. service!"

Til nye potentielle kunder og eller samarbejdspartnere skal i sige "Vi er en spændende virksomhed med styr på det vi laver, vi kan uden problemet tilfredsstille dit behov, ring til mig!!!"

Hvad laver din virksomhed? 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt andet til side - så kan jeg evt. hjælpe dig. Jeg kan lasergravere på dine USB-penne, men før jeg giver tilbud skal jeg have et prøveeksemplar, så jeg véd hvilket materiale, der er tale om.

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for de gode inputs, skal lige overveje det, med en mp3 afspiller, eller noget andet.

 

pbtryk, vender lige tilbage senere...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)