Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt til DYGTIGE konsulenter / underviser, som vil være med til at udvikle et nyt NETVÆRKS koncept.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger kontakt til dygtige konsulenter / underviser, som vil være med til at udvikle nyt NETVÆRKS koncept, samt være underviser på forløbet.

Vi snakker oftest om at hvis du skal have succes som IVÆRKSÆTTER, så skal du bruge dit netværk og kende dit netværk, ja selvfølgelig skal du det – men hvordan arbejder man bedst og mest effektivt med sit netværk?

I dag er der mange forskellige erhvervsnetværk, som fungere super godt, især for den udadvendte person – HVARDAN hjælper vi den person som IKKE er udadvendt og IKKE er den fødte sælger?

Jeg ønsker sammen med dygtige underviser at udvikle et program og et træningsforløb for IVÆRKSÆTTER som ønsker at arbejde målrettet med deres netværk.

Tanken er at det skal være et 12 mdr. forløb, med sparring på skype/telefonen og fysiske møder en gang om mdr.

Hvis du kan se dig selv arbejde med ovennævnte, så skriv en personlig besked til mig med din mail og mobil nr., så kontakter jeg dig.

God dag.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)