Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering i udlejningsejendomme.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lang historie kort, så har jeg længe gerne ville ind på boligmarked, mht udlejning af boliger. Men da jeg ikke har meget erfaring, søger jeg nogen der har været hele turen igennem. Her tænker jeg specielt på finansiering af ejendommen. Jeg har ikke meget kapital at gøre godt med pt. Men jeg ved at der findes en lang række forskellige finansieringsmuligheder. Jeg læste blandt andet om en der havde lånt 25-30 millioner via pantebrevslån. Ikke at jeg vil låne så mange penge til at starte med. Men jeg har et par ejendomme i kikkerten til knap 4 millioner, som begge er total renoveret.

Så hvis nogen af jer har mulighed og lyst til at guide mig lidt videre, vil det være en kæmpe hjælpe. Det må samtidig gerne være en jeg kan trække på fremover også, så jeg kan udvide mit netværk lidt :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte mig på en PB med yderligere oplysninger eller tlf. nr. så vi kan drøfte dine planer.

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)