Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I have a dream...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry for det lange indlæg, men jeg tænkte at det var et forsøg værd. Det kunne være at nogen sidder på en arbejdsplads, hvor der kunne være interesse for en teambuilding dag for medarbejderne.

Hvem er jeg?
Mit navner JakobBay. Jeg står bag velgørenhedsprojektet ”FundRacers” , som løber for at samle penge ind til Børnecancerfonden.
Jeg er 33 år, og har de sidste 2 år deltaget i ca 65 OCR løb, samt løbet OCR World Championships 2
gange som Elite deltager. Over de sidste 3 år, har jeg med FundRacers indsamlet over 500.000 kr direkte til Børnecancerfonden.
Jeg har nu fået mulighed for at løbe OCR WorldChampionships– 24 timers Enduro, og kan blive den første til at repræsentere Danmark ved dette verdensmesterskab.

Hvad er ideen?
Jeg har tidligere gennemført lign. Koncept med stor succes ved fx Berlin Marathon, og tænker at afprøve det igen og denne gang skrue op for ambitionsniveauet.
Min tanke er, at lave en indsamling som skal gå direkte og ubeskåret til Børnecancerfonden. Jeg vil
bruge det næste halve år, på at finde virksomheder og privatpersoner som vil donere penge til
Børnecancerfonden pr omgang jeg gennemfører til OCRWC– 24 Enduro. Målet er at indsamle
mindst 100.000kr til det gode formål, og samtidig sprede budskabet om kampen imod
børnecancer.
Jeg vil selvfølgelig løbende lave foredrag om projektet, og opdateringer på min træning frem imod
løbet.

Hvad er tilbuddet
For at ideen kan føres ud i livet, har jeg dog brug for en virksomhed som vil støtte projektet. 

Hvad får virksomheden ud af det
Virksomheden skal selvfølgelig have noget for sit sponsorat, og jeg tænker følgende:
1. Virksomheden er selvfølgelig med til at støtte et fantastisk initiativ som i sidste ende gerne skulle betyde en større donation til Børnecancerfonden
2.Et foredrag om FundRacers + en teambuilding dag forvirksomheden’s medarbejdere, inkl et mindre forhindringsløb i Hareskoven
3.Jeg løber naturligvis i en T-shirt med virksomhedens logo, og bruger virksomheden i al promovering af projektet 
Mine tidligere projekter er blevet dækket af større medier i Danmark (DR, EB, BT osv) så der skulle gerne komme en del eksponering af projektet.

Jeg er selvfølgelig klar til at besvare alle spørgsmål der evt måtte være, eller kontakt mig på jakobbay(a)jakobbay.com eller mobil: 61144444

Bonus info om OCRWC Enduro:
Hvad er “ObstacleCourseRacingWorldChampionships– 24hours Enduro”

OCR(Forhindringsløb) er en af de størst voksende sportsgrene i verden, og Danmark er med helt i
front på det område. Vi har adskillige store løbs arrangører (Nordic Race, Reborn, Toughest, Xtrem
OCRWorldChampionships– 24HoursEnduro
Mandehørm osv) som hvert år samler flere tusinde danskere og udsætter dem for alverdens
udfordringer i alt slags terræn.
”OCRWC– 24Enduro” er et 24 timers hardcore forhindringsløb,hvor der op stilles en bane på typisk 8 km som så skal gennemføres så mange gange på  24 timer. Vinderen er selvfølgelig den, som klarer flest runder.
Løbet afholdes i juni mdr i Australien, og man kan se en intro video her:

https://www.youtube.com/watch?v=OQZW4LjIP2c

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)