Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side sælger ikke, hjælp !

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft min massage side oppe og køre i et par uger og flere hundrede besøgende, men ingen køb.

Jeg sælger massage instruktions videoer til par, som forgår på sengen. 

Hver video har en lille trailer til og så har man mulighed for at købe hele videoen ved at downloade den eller streame den. 

Er der nogen der kan sige om der skal laves noget om eller gode forslag til, hvad der gør at den ikke sælger ? 

På forhånd tak Smile

Hjemmesiden hedder www.motivationST.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forestiller mig at folk som søger på internettet og bruger keywords som "massage" og "på sengen" leder efter nogle videoer eller services hvor deltagerne generelt har meget lidt tøj på eller der er mulighed for fysisk fremmøde.

Og, jeg tror ikke der er et marked for det der. Den slags videoer kan findes ganske gratis på YouTube. Du skal virkelig have et specielt produkt for at det er penge værd og det er det vidst ikke i dets nuværende format. Overvej i stedet at have gratis videoer på din side og så sælge olier og andet tilbehør til den gode massage.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 23. Aug 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror generelt også bare, at markedet ikke er så stort lige inden for den kategori. Og som ovenstående også skriver, dem der bruger de søgeord leder måske efter en lidt anden form for massage. ;)

For lige at komme med lidt konstruktiv kritik, så ville jeg anbefale dig at få en til at læse korrektur på din hjemmeside. På det punkt halter siden en del. :)

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

At der er masser af massage videoer på nettet er rigtigt, men der eksisterer ikke noget til par som faktisk er effektiv og brugbar, men mest overfladisk og upraktisk, da det enten forgår siddende på en stol, eller personen sidder hen over sin partner på sengen.
Den massage jeg demonstrerer, er placeret på sådan en måde at man ligger på sengen, så at man faktisk får massage, som hvis det var på en briks, da personen der massere sidder på knæ, på en pude ved siden af.
Denne form for massage eksisterer sjovt nok ikke andre steder på nettet.

Men det er nok det, som jeg mangler at fortælle mere om..
Det er beskrevet under menuen : "historien om partner massage"
Men det skal nok også være under hvert produkt.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg åbner din side på min 24" skærm ser det sådan her ud i toppen, og så er det ikke ret nemt at se der er noget menu helt deroppe med mere info på.

Derudover har du også en enkelt betalings proces, denne vil jeg få oversat så alt stod på dansk hele vejen gennem forløbet. 

Hvor mange besøg har du haft på siden? - For umildbart tror jeg du skal forvente en ganske lav konveterings procent, de fleste ville gå ind på youtube og skrive "Massage" og så er hvad der finder der tilfredsstillende for dem sikkert. 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

petersen4:
Men det er nok det, som jeg mangler at fortælle mere om..

Fantastisk svar og ræsonnement. Mere af det på din hjemmeside! Jeg ved ikke noget om massage (antageligvis ligesom mange af dine besøgende), så det vil hjælpe meget at gøre det helt åbentlyst for mig, at jeg har brug for at lære at massere min partner rigtigt.

Du kan overveje at få en blogger til at skrive om dine videoer, eventuelt prikke til Laura (hun har masser af tid nu :D).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du helt ret i, enten skal billede være lysere eller også knapperne hvide.

Jeg har igennemsnit 200-250 om ugen, og det er med lidt reklame for siden, der skal sættes noget mere Adwords indover.
Men ja, det er et stort marked og som professionel massør med egen praksis i mere end 4 år så, går det igen at folk ønsker at deres bedre halvdel, gav den massage hjemme, men de ved ikke hvordan.
De Videoer det findes på YouTube, er ikke særlig egnet til at hjælpe med at give en god massage, da de enten forgår på en professionel briks eller en stol, hvor man spænder op, plus teknikkerne er ret overfladisk.

Det er det jeg vil ændre med mine videoer, da de er designet på en anden måde der masseres på, som ikke findes på nettet.
Men det er nok det der mangler, at blive yderlig uddybet på siden, især ved hvert produkt.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville prøve se om jeg ikke kunne få nogle bloggere til at teste dem for dig, det tror jeg virkelig kunne give en hel del hvis man kunne få noget hul igennem dem vej. 

Derudover har du overvejet at sælge dem som pakker?

 - Skulder massage - 69 kr. som download/stream

 - Skulder massage pakke - 169 kr inkl olie, duftlys og chokolade

Så kunne du sælge folk hele oplevelsen og ikke kun vejledning, det kunne måske være en ide - Sælg det til en go pris hvor du måske ikke tjener en formue på det ekstra, men så vil dit navn måske komme bredere ud. 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig som en pakke jeg vil sælge det, når alle 8 videoer er færdig, skal de sælges som en pakke, så man har materiale til en helkrops massage, plus det kommer til at blive 50 % rabat. Hvis man køber det som en pakke, plus en massage serie til gravid massage.

Så mit massage produkt er ikke færdig, før jeg har lavet alle videoerne. Men det giver mig lidt bekymring, når så mange besøger siden, men stadig ikke vælger at købe de videoer, der er lavet indtil videre.

Fra Vorbasse
Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Fra  Marketive Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

For at kunne sælge dine produkter skal du forstå det behov der er hos dine gæster i butikken. Så jeg ville starte med at kigge lidt i de data hjemmesiden opsamler. Dernæst, så skal du se på designet af dit website. Du skal forholde dig kritisk til de tekster du har skrevet. Som jeg læser den, så er det mig der har ondt i skulderen og videoen er til min partner. Dvs. du taler til den ene part, som nu bare mangler at overtale sin partner til at gennemføre projektet ud fra din video. Så i alt sin enkelthed træffes beslutningen nok slet ikke mens de besøgende sidder ved maskinen.

Du taler først og mest om symptomper frem for resultater, på sengen?

Flyt symptomer væk fra dine salgssider og lav dem om til landingpages. Gør det helt klart og tydeligt at du SÆLGER videofilm til download/stream - dvs. byt om på dine produkter med teksten på din forside.

På den enkelte produktside er indholdet sat op som et L der står på hovedet. Jeg kan ikke se nogen købsknap med mindre jeg scroller absolut ned i bunden. Den sorte "læg i kurv knap" passer perfekt til det sorte tæppe i videoen og den er der ingen der ser.

Den stemning der er i din video bør du genskabe i dit design. Og så tror jeg på at en stemme der forklarer nøje hvad man gør og hvor hårdt man trykker og hvor længe og bl.a. bl.a. vil virke mere troværdigt end musik fra Kina Det med at centrerer tekster er ikke godt.

Og så kunne et produkt med tekst som eks.

10 tricks til den ultimative skulder massage for par
3 hurtige mod hovedpine
Onsdagsmassage for par - godt for lår og balder

nok få flere hits og et enkelt salg.

Afslutningsvis, så kan du på ingen måde forvente at en Fys og hans video er et produkt der kan sælges. Prøv dig frem, lav forskellige videoer, forskellig stemning, musik, snak osv. og efter en periode med gratis video  vil antal af sete minutter give dig svaret på hvilken retning du bør går.

mvh. Lars

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)