Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investeringsmulighed/partnerskab søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Fra  DANSK INDUSTRI-RENS HOLDING A/S Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Samarbejde der skaber succes og vækst!

DIR Holding A/S er på udkig efter spændende samarbejdspartnere med en god forretningsidé, et spirende koncept eller en virksomhed i drift, som søger sparring til forretningsudviklingen.

Er du iværksætter, idéskaber og forretningsentusiast?
DIR Holding A/S investerer i virksomheder og projekter, som vi tror på har potentiale. Der er ingen nedre grænse for virksomhedens størrelse, og alle produktkategorier kan have interesse. Det kan være, at du har din egen enkeltmandsvirksomhed, eller står overfor et generationsskifte. Det kan også være at du er en del af et partnerskab eller måske er du etableret med en mellemstor virksomhed og mangler sparring til næste skridt i vækstfasen. Scenarierne kan være mange - vigtigst er at du og vi tror på ideen. 

Kerneydelser

  • Forretningssparring og forretningsudvikler til virksomheder med 1-50 ansatte
  • Investering i den gode forretningside eller et spirende koncept
  • Lån til vækst, drift eller projekter med potentiale

Vores mission i DIR Holdings er at indgå som partner i selskaber, der f.eks. står overfor et generationsskifte, har et behov for turn-around, er udfordret på lånemarkedet eller ønsker en strategisk forretningspartner til at skabe succes og bringe virksomheden op på næste niveau. Vi ser også os selv i rollen som rådgiver, aktiv medejer og/eller lånebidrager til iværksættere, handelsvirksomheder, innovations- og produktionsselskaber, der ønsker partnerskab til udvikling og vækst.

Synes du dette lyder spændende, så lad os tage en uforpligtende snak.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

 

Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er du? Der findes ikke noget "DIR Holding A/S" ifølge CVR, der er heller ingen hjemmeside at finde.

Tilmeldt 8. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Fra  DANSK INDUSTRI-RENS HOLDING A/S Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Check DIRholding.dk 

DIR Holding er forkortelse for Dansk Industri Rens Holding A/S.

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke se nogen adresse og jeg kan heller ikke se hvem der ejer virksomheden 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Se om mon ikke DIR svarer til trådstartes beskrivelse med hans navn i spørgmålet - Dansk Industri-Rens holding og CVR er så 13421692 og ejere og alt er let at finde i cvr.dk 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Oprindeligt kritisk indlæg, men John fandt det rigtige navn, så jeg har ændret indlægget.


Men få for guds skyld jeres rigtige virksomhedsnavn, og CVR på den hjemmeside :)

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)