Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Suk - November .. hvad gør I andre?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er blevet den tid på året igen, hvor en enkel dag sidst på mdr. skal ødelægge alt handlen for de forløbende dage.

Jeg snakker naturligvis om Black Friday - Som jeg ikke er særlig glad for.

Ok fair nok .. hvis det nu bare var den ene dag ... men hele november ligger jo død. Før BF kom til lille Danmark var november faktisk en god mdr. for min lille webshop, men min omsætning er blevet mere end halveret efter BF kom til Danmark. Alt handlen ligger dødt indtil efter BF er overstået.

Desværre er min webshop, af sådan en størrelse, at jeg ikke kan følge med store, når først de sænker priserne. Derfor har jeg hellere ikke meget udad selve BF dagen. Jeg vil skulle tabe alt for mange penge, hvis jeg skulle gøre et forsøg på at følge med ned i priserne. Så det har jeg opgivet.

Men hvad gør I andre? (Er jeres november også blevet dårligere?)  Gør I noget særligt for at holde fast i omsætningen for november? Alle input er velkommen :) 

Vh

Pete45 - En som kan lide Black Friday 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har det faktisk OK her i starten af november til trods for BF lurer lige om hjørnet;

Vi har valgt at flyde med på rabatbølgen og bruger ellers november til forberedelse (nu lever vi heller ikke af det, så det tager lidt længere tid). Vi kan nok ikke slå de store heller, men i stedet gå ned i pris og stadig tjene lidt på det. Det er jo den dag hvor kreditkortet ligefrem ligger på bordet når de surfer rundt ;-) 

Er der slet ikke en produktkategori-gruppe hvor du kan sige "her kan jeg gå ned i avance og stadig tjene lidt"?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver jo ikke gå all in på black friday, jeg plejer i min shop selv om jeg heller ikke da følge prisen på de store, at udvælge 1-2 produkter som jeg ved kan sælges til en god pris og stadig få de penge ind jeg har købt det for, mange af mine kunder køber jo så lige for de kroner de har sparet i forbindelse med tilbuddet, fori år 2015 gav jeg gratis fragt til pakkeshop på alle order .
Det blev flittigt brugt..

Jeg mærker ikke det store til det er blackfriday hos mig der er et flow i salget selvom jeg er en nichen shop med fluefisker udstyr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)