Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmeldelse af dårlig udlejer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Står i en kedelig situation med skimmelsvamp efter blot 1 måned i ny lejebolig, og ønsker nu at lade medlejere vide hvilken type udlejer personen er.

Jeg vil lave en hjemmeside og være nummer 1 på hans firma navn.

Hjemmesiden vil blive udført fra et objektivt perpektiv og kun indeholde dokumenterede påstande.

Må jeg bruge domæne inkl. udlejers firmanavn? f.eks. anmeldelse-af-udlejers-firmanavn.dk?

Mange tak på forhånd!

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har mistet, hvad der svarer til 25k og derfor er der også en sag i gang. Hjemmesiden bliver først søsat ved sagens afgørelse.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår din harme, men skulle du ikke bare få kørt din egen sag og bruge dine kræfter på andre, positive ting? Forestil dig hvor meget negativ krudt, du skal bruge på det og med hvilket udbytte? Sover du godt, hvis udlejer f.eks. går konkurs?
Bliv frivillig i Dansk Røde Kors i stedet.

Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heine og til dels Jørgen Kirkeg.

lyder som en træls situation for dig, Heine. Jeg er selv lejer og er afhængig af en ordentlig og hæderlig udlejer.
Personligt synes jeg det er fint at gøre andre opmærksom på udlejere som ikke er det. Spørgsmålet er bare hvordan. En hjemmeside rettet mod én bestemt udlejer lyder temmelig problematisk. Det skulle måske io stedet for være et forum, hvor man kunne komme med anmeldelser af ens udlejer, negative OG positive.
Bare en ide

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt lovligt såfremt du kan dokumentere dine påstande...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dokumentere påstande er ikke i sig selv nok til at fritage for risiko mod en erhvervsdrivende - og påstandende kan så tilmed være svære at dokumentere da udlejer måske har en helt anden opfattelse. Det er sjældent soleklare påstande i den type

Man kan se op straffeloven om injurier

"Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder" 


Det er klar man står fornuftigt hvis man har en 100% klar sag mod en ren forbryder - men ellers er voldsom kritik af en erhvervsdrivende eller privat person  i det offentlige, ikke ufarligt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)