Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web løsning bryllups invitation

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle, Jeg skal lave en web løsning bryllups invitation, hvor jeg kan send rund i verden (min familie er fra Frankrig, spanien og min kæreste er fra UK og vi har familie i Denmark, USA osv... så det er nemmere at koordinere vores bryllup når vi sender en link til invitation, folk, svarer ja eller nej, så efter kommer sprøgsmål ang menu, hvis det vil selv finde hotel eller, hvor mange natter i vores familie hotel, så jeg kan booke hotel med min familie, hvor mange personer, hvor mange børn, kød eller fisk til menu? fly, bus, og transport mulighed etc. vi har lave en lille video hilsen i Frankrig (hvor bryllup skal holdes) hvis vi invitere folk, dog skal video editeres da jeg tog det med min mobiltelefon. skal være nogen billede af Paul og mig og vores born.... puha tror det var det hele .

Hvad bliver budget til den opgave?

Mvh

Sofia

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en opgave der skal laves så er det bedre at du lægger den ind under Amino Freelancer og beskriver den i detaljer så godt du kan. Så får du nok masser af forslag til priser.

@Andre: Kom gerne med ideer til prisforslag men ingen tilbud om at lave det. Det skal gå via Freelancer.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia

Prøv evt. at kigge lidt nærmere på Doodle https://doodle.com/da/ - jeg tror den kan det i egentlig gerne vil.

Alternativt kan i jo lave en Facebook gruppe og lave spørgsmål hvor folk skal svare.

En sidste mulighed er at sende en mail til alle deltagere med alle de ting de skal besvare og så lave et excel ark i udfylder - alternativt kan i lave et regneark i goole sheets og invitere folk ind og udfylde egne kollonner

Til sidst kan i jo lave et spørgeskema, fx. i surveymonkey og sende rundt til deltagerne.

Hav et godt bryllup :)

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)