Hvilken regel skulle forhindre dem i det. Når vi taler B2B er der ikke regler for den slags, ud over alm reklamebeskyttelsesregler i CVR osv men B2B må vi kontakte hinanden alt det vi vil - ingen regler mod det overhovedet
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg ved med sikkerhed, at det ikke er rigtigt. Allerede markedsføringslovens § 10 forhindrer dette. Jeg er blot interesseret i, om nogen er bekendt med en guide eller lignende til at komme up-to-date med reglerne :-)
B2B må man til enhver tid kontakte andre erhvervsdrivende, så længe dette sker via telefon eller almen post. Det er e-mail og generelt elektronisk kontakt markedsføringsloven går ind og regulerer B2B.
Jeg ved med sikkerhed, at det ikke er rigtigt. Allerede markedsføringslovens § 10 forhindrer dette. Jeg er blot interesseret i, om nogen er bekendt med en guide eller lignende til at komme up-to-date med reglerne :-)
Så er det jo overflødigt at spørge når du ved det selv . men markedsføringslovens § 10 handler om rabatkuponer og du leder givet efter spam regler § 6 som ikke dækker brevpost men e-mails - men du er ikke så let at hjælpe så.
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Hej John, beklager min formulering - den var alene rettet på, at jeg vidste, at der var regler om det, jeg kendte bare ikke det nærmere omfang og rækkevidde af dem.