Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår må forsikringsselskabet kontakte erhvervsdrivende

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Er der én der kan fortælle mig, om/hvornår et forsikringsselskab må kontakte andre erhvervsdrivende? (ikke-forbrugere)

- Og eventuelt hvor jeg kan læse mere om det.

På forhånd tak :-) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken regel skulle forhindre dem i det. Når vi taler B2B er der ikke regler for den slags, ud over alm reklamebeskyttelsesregler i CVR osv men B2B må vi kontakte hinanden alt det vi vil - ingen regler mod det overhovedet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Nov 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved med sikkerhed, at det ikke er rigtigt. Allerede markedsføringslovens § 10 forhindrer dette. Jeg er blot interesseret i, om nogen er bekendt med en guide eller lignende til at komme up-to-date med reglerne :-) 

Tilmeldt 11. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

B2B må man til enhver tid kontakte andre erhvervsdrivende, så længe dette sker via telefon eller almen post. Det er e-mail og generelt elektronisk kontakt markedsføringsloven går ind og regulerer B2B.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NicklasLind:

Jeg ved med sikkerhed, at det ikke er rigtigt. Allerede markedsføringslovens § 10 forhindrer dette. Jeg er blot interesseret i, om nogen er bekendt med en guide eller lignende til at komme up-to-date med reglerne :-) 

Så er det jo overflødigt at spørge når du ved det selv . men markedsføringslovens § 10 handler om rabatkuponer og du leder givet efter spam regler § 6 som ikke dækker brevpost men e-mails - men du er ikke så let at hjælpe så.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Nov 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, beklager min formulering - den var alene rettet på, at jeg vidste, at der var regler om det, jeg kendte bare ikke det nærmere omfang og rækkevidde af dem.

Tak for hjælpen begge to.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)