Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk webshop - Klarna og PayPal?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er særligt interesseret i at høre fra folk, der har erfaring med at drive webshop i Tyskland. :)

Jeg er ved at ligge sidste hånd på min tyske webshop. Denne del omhandler valg af betalingsløsninger.

1) Jeg har fundet frem til, at Klarna og PayPal er vejen frem i Tyskland. Nogle, der har bemærkninger til dette?

2) Klarna fungerer som en selvstændig enhed på samme måde som i Sverige.

3) PayPal - er dette ligeledes en selvstændig enhed, eller kræver det eksempelvis Quickpay? Har ingen erfaring med PayPal, så især her er jeg meget interesserede i erfaringer.

Mvh.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal kører for sig selv.

Jeg har faktisk ikke set nogle webshops i Tyskland, som tilbyder Klarna

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder fornuftigt. Jeg benytter Klarna som primær betalingsløsning på min tyske shop pashminawear.de og Visa og Mastercard som alternativ. Stort set alle transaktioner er sket gennem Klarna.

Har også overvejet Paypal men ved ikke om det er nødvendigt.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Vedrørende PayPal læste jeg blot, at det kunne sættes op via eksempelvis QuickPay - men det er der vel som udgangspunkt ingen fidus i så. :)

(Til PashminaWear) Angående Klarna: Er det mig, der er helt galt på den. Men kan man ikke betale direkte med Visa/MasterCard igennem Klarna? :)

Mvh, 

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Korrekt at PayPal kan sættes op via QuickPay - det er også korrekt at der ikke som sådan er nogen direkte fidus i det. Det er ikke en anden PayPal eller andre priser fra PayPal du opnår - det er primært bare nemmere og mere bekvemt at have alle sine betalinger samlet et sted.

Mht. klarna skal man vide at klarna er flere ting. Produktet de bruger i tyskland hedder klarna pay now og hed tidligere Sofort. Det er en slags netbanksoverførsel og har ikke noget m. kort at gøre.

vh

thomas jensen

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Så der er ingen gebyrer eller andre omkostninger ved at køre PayPal igennem QuickPay? Kan jeg oprette det hele via QucikPay eller skal jeg ind og oprette konto mm. på PayPal først? Jeg bruger QuickPay i forvejen til min danske webshop, og det fungerer jo ganske udmærket.

Vedrørende Klarna. Det vil sige, at for at kunderne kan betale med betalingskort (mastercard, visa etc.) så skal jeg have gang i en 3. løsning?

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg svarer lige (jeg arbejder også hos QuickPay) for Thomas. Hvis du i forvejen har QuickPay, så er der ikke ekstraordinære omkostninger ved at knytte en PayPal konto til din QuickPay konto. Hvis du hiver fat i supporten, kan de helt sikkert guide dig igennem - og hjælpe med at afklare behov for de forskellige betalingsmetoder ift. hvor du sælger dine varer.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonni

Tak for svaret. :)

Jeg hiver lige fat i jer en af dagene.

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)