Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontor til leje i Frederiksberg/København

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-netværk 

Jeg og min samarbejdspartner søger et kontor i Frederiksberg/København til rimelig penge. It Startup.

Vores krav er.

  • 30-50 m2

  • Toilet og drikke vand fra håndvasken

  • strøm
  • varme

På forhånd tak.

Mvh Andreas

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Har du og Ole - din CTO/samarbejdspartner - overvejet en billigere løsning i starten? Hvad med at købe en ældre campingvogn, de fås i brugbar stand for 10-20.000. Derefter rykke indmaden ud og selv montere skrivebord og trække de strømkabler, der nu måtte være behov for.

I kan garanteret få en god deal med campingpladsen i Dragør om langtidsleje af en plads. I ydersæsonen er der fred og ro til at sidde og bygge jeres kopi af andres ideer, som er det du har beskrevet.

Det kan være hyggeligt i en campingvogn, og hvis i isolerer den ordentligt kan den let opvarmes med gasovn/elblæser.

Så kan een af jer også få titlen som FE (facilities engineer)

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M. S tak for dit svar, men det er ikke det vi ønsker. Ole er droppet ud af projektet så jeg er starter et andet projekt med en anden person. Men vi søger et lille fin kontor i København/Frederiksberg plads til 3 skriveborde.

Mvh Andreas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på Lokalebasen, eller spørg nogle ejendomsmæglere der hvor I gerne vil have kontor, det kan være de kender nogen der vil udleje et lokale i den størrelse I har brug for.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)